Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/252
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorКозубовська, Ірина Василівна-
dc.date.accessioned2014-11-28T12:41:32Z-
dc.date.available2014-11-28T12:41:32Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.citationКозубовська, І. В. Професійний розвиток фахівців шкільного консультування в США [Текст] / І. В. Козубовська. – Ужгород: Говерла // Науковий вісник Ужгородського університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / гол. ред. І.В. Козубовська. – Ужгород: Говерла, 2014. – Вип. 30. – С. 63–64. – Рез. рос.,англ. – Бібліогр.: с. 64 (2 назви).uk
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/252-
dc.descriptionThis article deals with the problem of school counselors’ professional activity in the educational system of the USA. Different means, forms and methods of professional mastering and personal development of school counselors in the process of their professional activity have been considered. Key words: the USA, school counselors, professional activity.uk
dc.description.abstractВ статті розглядаються питання професійної діяльності шкільних консультантів в системі освіти США. Проаналізовано різноманітні засоби, форми і методи підвищення професійної кваліфікації та особистісного розвитку фахівців шкільного консультування в процесі їх професійної діяльності. Ключові слова: США, шкільні консультанти, професійна діяльність.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherВидавництво УжНУ "Говерла"uk
dc.relation.ispartofseriesПедагогіка. Соціальна робота;-
dc.subjectСШАuk
dc.subjectшкільні консультантиuk
dc.subjectпрофесійна діяльністьuk
dc.titleПрофесійний розвиток фахівців шкільного консультування в СШАuk
dc.title.alternativeProfessional development of school counselling service specialists in the USAuk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeСтаттяuk
Appears in Collections:Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 30 - 2014
Наукові публікації кафедри загальної педагогіки та педагогіки вищої школи



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.