Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/25415
Назва: | Методики оцінювання результативності діяльності українських закладів вищої освіти на державному рівні |
Інші назви: | Методики оценки результативности деятельности украинских высших учебных заведений на государственном уровне Methods of evaluation of the results of activity of ukrainian higher education institutions at the state level |
Автори: | Боровик, М. В. Borovyk, Marina |
Ключові слова: | вища освіта, заклади вищої освіти, методика оцінювання результативності закладів вищої освіти, рейтинги, показники, сталий розвиток, высшее образование, высшие учебные заведения, методика оценки результативности высших учебных заведений, рейтинги, показатели, устойчивое развитие |
Дата публікації: | 2019 |
Видавництво: | Видавничий дім "Гельветика" |
Бібліографічний опис: | Боровик, М. В. Методики оцінювання результативності діяльності українських закладів вищої освіти на державному рівні / М. В. Боровик // Науковий вісник Ужгородського національного університету : серія: Міжнародні економічні відносини та світове господарство / голов. ред. М.М. Палінчак. – Ужгород : Гельветика, 2019. – Вип. 24, №Ч.1. – С. 44-48. |
Серія/номер: | Міжнародні економічні відносини та світове господарство; |
Короткий огляд (реферат): | У статті проаналізовано методики оцінювання результативності закладів вищої освіти, які пропонували-
ся в Україні останніми роками на державному рівні. Зокрема, розглянуто Методику розподілу обсягів державних коштів
на фінансування закладів вищої освіти, основні підходи до її застосування та формалізацію показників. Також розгля-
нута «Методика рейтингового оцінювання наукової, науково-технічної та інноваційної діяльності вищих навчальних за-
кладів ІІІ−IV рівнів акредитації», запропонована Міністерством освіти і науки України. Виявлені особливості, переваги
та недоліки розглянутих методик. Обґрунтовано необхідність розроблення методичного підходу до оцінювання ефек-
тивності діяльності закладів вищої освіти з урахуванням особливостей та специфіки їхньої діяльності, використання
якого дасть змогу визначити тенденції сталого розвитку закладів вищої освіти. В статье проанализированы методики оценки результативности высших учебных заведений, которые предлагались в Украине в последние годы на государственном уровне. В частности, рассмотрена Методика распределе- ния объемов государственных средств на финансирование высших учебных заведений, основные подходы к ее приме- нению и формализация показателей. Также рассмотрена Методика рейтинговой оценки научной, научно-технической и инновационной деятельности высших учебных заведений III−IV уровней аккредитации Министерства образования и науки Украины. Выявлены особенности, преимущества и недостатки рассмотренных методик. Обоснована необходи- мость разработки методического подхода к оценке эффективности деятельности высших учебных заведений с учетом особенностей и специфики их деятельности, использование которого позволит определить тенденции устойчивого раз- вития высших учебных заведений. |
Тип: | Text |
Тип публікації: | Стаття |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/25415 |
ISSN: | 2413-9971 |
Розташовується у зібраннях: | Науковий вісник УжНУ. Серія: Міжнародні економічні відносини та світове господарство. Випуск 24 Частина 1 - 2019 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Боровик М. В..pdf | 321.73 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.