Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/25415
Назва: Методики оцінювання результативності діяльності українських закладів вищої освіти на державному рівні
Інші назви: Методики оценки результативности деятельности украинских высших учебных заведений на государственном уровне
Methods of evaluation of the results of activity of ukrainian higher education institutions at the state level
Автори: Боровик, М. В.
Borovyk, Marina
Ключові слова: вища освіта, заклади вищої освіти, методика оцінювання результативності закладів вищої освіти, рейтинги, показники, сталий розвиток, высшее образование, высшие учебные заведения, методика оценки результативности высших учебных заведений, рейтинги, показатели, устойчивое развитие
Дата публікації: 2019
Видавництво: Видавничий дім "Гельветика"
Бібліографічний опис: Боровик, М. В. Методики оцінювання результативності діяльності українських закладів вищої освіти на державному рівні / М. В. Боровик // Науковий вісник Ужгородського національного університету : серія: Міжнародні економічні відносини та світове господарство / голов. ред. М.М. Палінчак. – Ужгород : Гельветика, 2019. – Вип. 24, №Ч.1. – С. 44-48.
Серія/номер: Міжнародні економічні відносини та світове господарство;
Короткий огляд (реферат): У статті проаналізовано методики оцінювання результативності закладів вищої освіти, які пропонували- ся в Україні останніми роками на державному рівні. Зокрема, розглянуто Методику розподілу обсягів державних коштів на фінансування закладів вищої освіти, основні підходи до її застосування та формалізацію показників. Також розгля- нута «Методика рейтингового оцінювання наукової, науково-технічної та інноваційної діяльності вищих навчальних за- кладів ІІІ−IV рівнів акредитації», запропонована Міністерством освіти і науки України. Виявлені особливості, переваги та недоліки розглянутих методик. Обґрунтовано необхідність розроблення методичного підходу до оцінювання ефек- тивності діяльності закладів вищої освіти з урахуванням особливостей та специфіки їхньої діяльності, використання якого дасть змогу визначити тенденції сталого розвитку закладів вищої освіти.
В статье проанализированы методики оценки результативности высших учебных заведений, которые предлагались в Украине в последние годы на государственном уровне. В частности, рассмотрена Методика распределе- ния объемов государственных средств на финансирование высших учебных заведений, основные подходы к ее приме- нению и формализация показателей. Также рассмотрена Методика рейтинговой оценки научной, научно-технической и инновационной деятельности высших учебных заведений III−IV уровней аккредитации Министерства образования и науки Украины. Выявлены особенности, преимущества и недостатки рассмотренных методик. Обоснована необходи- мость разработки методического подхода к оценке эффективности деятельности высших учебных заведений с учетом особенностей и специфики их деятельности, использование которого позволит определить тенденции устойчивого раз- вития высших учебных заведений.
Тип: Text
Тип публікації: Стаття
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/25415
ISSN: 2413-9971
Розташовується у зібраннях:Науковий вісник УжНУ. Серія: Міжнародні економічні відносини та світове господарство. Випуск 24 Частина 1 - 2019

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Боровик М. В..pdf321.73 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.