Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/25415
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Боровик, М. В. | - |
dc.contributor.author | Borovyk, Marina | - |
dc.date.accessioned | 2019-09-09T11:41:18Z | - |
dc.date.available | 2019-09-09T11:41:18Z | - |
dc.date.issued | 2019 | - |
dc.identifier.citation | Боровик, М. В. Методики оцінювання результативності діяльності українських закладів вищої освіти на державному рівні / М. В. Боровик // Науковий вісник Ужгородського національного університету : серія: Міжнародні економічні відносини та світове господарство / голов. ред. М.М. Палінчак. – Ужгород : Гельветика, 2019. – Вип. 24, №Ч.1. – С. 44-48. | uk |
dc.identifier.issn | 2413-9971 | - |
dc.identifier.uri | https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/25415 | - |
dc.description.abstract | У статті проаналізовано методики оцінювання результативності закладів вищої освіти, які пропонували- ся в Україні останніми роками на державному рівні. Зокрема, розглянуто Методику розподілу обсягів державних коштів на фінансування закладів вищої освіти, основні підходи до її застосування та формалізацію показників. Також розгля- нута «Методика рейтингового оцінювання наукової, науково-технічної та інноваційної діяльності вищих навчальних за- кладів ІІІ−IV рівнів акредитації», запропонована Міністерством освіти і науки України. Виявлені особливості, переваги та недоліки розглянутих методик. Обґрунтовано необхідність розроблення методичного підходу до оцінювання ефек- тивності діяльності закладів вищої освіти з урахуванням особливостей та специфіки їхньої діяльності, використання якого дасть змогу визначити тенденції сталого розвитку закладів вищої освіти. | uk |
dc.description.abstract | В статье проанализированы методики оценки результативности высших учебных заведений, которые предлагались в Украине в последние годы на государственном уровне. В частности, рассмотрена Методика распределе- ния объемов государственных средств на финансирование высших учебных заведений, основные подходы к ее приме- нению и формализация показателей. Также рассмотрена Методика рейтинговой оценки научной, научно-технической и инновационной деятельности высших учебных заведений III−IV уровней аккредитации Министерства образования и науки Украины. Выявлены особенности, преимущества и недостатки рассмотренных методик. Обоснована необходи- мость разработки методического подхода к оценке эффективности деятельности высших учебных заведений с учетом особенностей и специфики их деятельности, использование которого позволит определить тенденции устойчивого раз- вития высших учебных заведений. | uk |
dc.language.iso | uk | uk |
dc.publisher | Видавничий дім "Гельветика" | uk |
dc.relation.ispartofseries | Міжнародні економічні відносини та світове господарство; | - |
dc.subject | вища освіта | uk |
dc.subject | заклади вищої освіти | uk |
dc.subject | методика оцінювання результативності закладів вищої освіти | uk |
dc.subject | рейтинги | uk |
dc.subject | показники | uk |
dc.subject | сталий розвиток | uk |
dc.subject | высшее образование | uk |
dc.subject | высшие учебные заведения | uk |
dc.subject | методика оценки результативности высших учебных заведений | uk |
dc.subject | рейтинги | uk |
dc.subject | показатели | uk |
dc.subject | устойчивое развитие | uk |
dc.title | Методики оцінювання результативності діяльності українських закладів вищої освіти на державному рівні | uk |
dc.title.alternative | Методики оценки результативности деятельности украинских высших учебных заведений на государственном уровне | uk |
dc.title.alternative | Methods of evaluation of the results of activity of ukrainian higher education institutions at the state level | uk |
dc.type | Text | uk |
dc.pubType | Стаття | uk |
Appears in Collections: | Науковий вісник УжНУ. Серія: Міжнародні економічні відносини та світове господарство. Випуск 24 Частина 1 - 2019 |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Боровик М. В..pdf | 321.73 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.