Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/25415
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorБоровик, М. В.-
dc.contributor.authorBorovyk, Marina-
dc.date.accessioned2019-09-09T11:41:18Z-
dc.date.available2019-09-09T11:41:18Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationБоровик, М. В. Методики оцінювання результативності діяльності українських закладів вищої освіти на державному рівні / М. В. Боровик // Науковий вісник Ужгородського національного університету : серія: Міжнародні економічні відносини та світове господарство / голов. ред. М.М. Палінчак. – Ужгород : Гельветика, 2019. – Вип. 24, №Ч.1. – С. 44-48.uk
dc.identifier.issn2413-9971-
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/25415-
dc.description.abstractУ статті проаналізовано методики оцінювання результативності закладів вищої освіти, які пропонували- ся в Україні останніми роками на державному рівні. Зокрема, розглянуто Методику розподілу обсягів державних коштів на фінансування закладів вищої освіти, основні підходи до її застосування та формалізацію показників. Також розгля- нута «Методика рейтингового оцінювання наукової, науково-технічної та інноваційної діяльності вищих навчальних за- кладів ІІІ−IV рівнів акредитації», запропонована Міністерством освіти і науки України. Виявлені особливості, переваги та недоліки розглянутих методик. Обґрунтовано необхідність розроблення методичного підходу до оцінювання ефек- тивності діяльності закладів вищої освіти з урахуванням особливостей та специфіки їхньої діяльності, використання якого дасть змогу визначити тенденції сталого розвитку закладів вищої освіти.uk
dc.description.abstractВ статье проанализированы методики оценки результативности высших учебных заведений, которые предлагались в Украине в последние годы на государственном уровне. В частности, рассмотрена Методика распределе- ния объемов государственных средств на финансирование высших учебных заведений, основные подходы к ее приме- нению и формализация показателей. Также рассмотрена Методика рейтинговой оценки научной, научно-технической и инновационной деятельности высших учебных заведений III−IV уровней аккредитации Министерства образования и науки Украины. Выявлены особенности, преимущества и недостатки рассмотренных методик. Обоснована необходи- мость разработки методического подхода к оценке эффективности деятельности высших учебных заведений с учетом особенностей и специфики их деятельности, использование которого позволит определить тенденции устойчивого раз- вития высших учебных заведений.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherВидавничий дім "Гельветика"uk
dc.relation.ispartofseriesМіжнародні економічні відносини та світове господарство;-
dc.subjectвища освітаuk
dc.subjectзаклади вищої освітиuk
dc.subjectметодика оцінювання результативності закладів вищої освітиuk
dc.subjectрейтингиuk
dc.subjectпоказникиuk
dc.subjectсталий розвитокuk
dc.subjectвысшее образованиеuk
dc.subjectвысшие учебные заведенияuk
dc.subjectметодика оценки результативности высших учебных заведенийuk
dc.subjectрейтингиuk
dc.subjectпоказателиuk
dc.subjectустойчивое развитиеuk
dc.titleМетодики оцінювання результативності діяльності українських закладів вищої освіти на державному рівніuk
dc.title.alternativeМетодики оценки результативности деятельности украинских высших учебных заведений на государственном уровнеuk
dc.title.alternativeMethods of evaluation of the results of activity of ukrainian higher education institutions at the state leveluk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeСтаттяuk
Appears in Collections:Науковий вісник УжНУ. Серія: Міжнародні економічні відносини та світове господарство. Випуск 24 Частина 1 - 2019

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Боровик М. В..pdf321.73 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.