Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/25502
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorВолохова, І. С.-
dc.date.accessioned2019-09-12T08:00:45Z-
dc.date.available2019-09-12T08:00:45Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationВолохова, І. С. Вектори зростання надходжень до місцевих бюджетів України / І. С. Волохова // Науковий вісник Ужгородського національного університету : серія: Міжнародні економічні відносини та світове господарство / голов. ред. М. М. Палінчак. – Ужгород, 2019. – Вип. 23, Ч. 1. – С. 39–42. – Рез. англ. – Бібліогр. : с. 42 (8 назв).uk
dc.identifier.issn2413-9971-
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/25502-
dc.description.abstractСтаттю присвячено дослідженню основних векторів зростання надходжень до місцевих бюджетів Укра- їни. Розкрито основні проблеми у фінансовому забезпеченні органів місцевого самоврядування. Процеси фінансової децентралізації та її складників гальмуються порушенням пропорцій «власні доходи – власні видатки», «закріплені доходи та міжбюджетні трансферти – делеговані видатки», що змушує органи місцевого самоврядування витрачати частину власних фінансових ресурсів на виконання делегованих повноважень. Доведено, що вирішення розкритих проблем можливе за умови реформування міжбюджетних відносин шляхом забезпечення органів місцевого самовря- дування достатнім обсягом власних доходних джерел, необхіднім обсягом надходжень загальнодержавних податків, зборів та обов’язкових платежів, зменшення обсягу міжбюджетних трансфертів, збільшення частки їх нецільової час- тини (дотацій).uk
dc.description.abstractСтатья посвящена исследованию основных векторов увеличения поступлений в местные бюджеты Украины. Раскрыты основные проблемы в финансовом обеспечении органов местного самоуправления. Процессы фи- нансовой децентрализации и ее составляющих тормозятся нарушением пропорций «собственные доходы – собствен- ные расходы», «закрепленные доходы и межбюджетные трансферты – делегированные расходы», что вынуждает ор- ганы местного самоуправления расходовать часть собственных финансовых ресурсов на выполнение делегированных полномочий. Доказано, что решение раскрытых проблем возможно при условии реформирования межбюджетных от- ношений путем обеспечения органов местного самоуправления достаточным объемом собственных доходных источни- ков, необходимым объемом поступлений общегосударственных налогов, сборов и обязательных платежей, уменьшения объема межбюджетных трансфертов, увеличения их нецелевой части (дотаций).uk
dc.description.abstractThe article is devoted research of basic vectors of increase of entering local budgets of Ukraine. An author is expose basic problems in the financial providing of organs of local self-government. The conducted analysis of receipts of community charges in the local budgets of Ukraine rotined substantial growth from 2015 of their own profitable base. Expansion of list of community charges was carried out without the proper increase of tax plenary powers of organs of local self-government. Also the state diminishes the volume of national taxes and obligatory payments which head for implementation of local selfgovernment of the delegated plenary powers organs gradually. They are compensated gain in specific weight of interbudgetary transfers. Subventions especially grew. Consequently, the processes of financial decentralization and its constituents are braked violation of proportions: own profits are own charges, the fastened profits and interbudgetary transfers are the delegated charges. It forces the organs of local self-government to outlay part of own financial resources on implementation of the delegated plenary powers. It is well-proven that the decision of the exposed problems is possible on condition of reformation of interbudgetary relations by providing of organs of local self-government of own profitable sources a sufficient volume, necessity by the volume of receipts of national taxes and obligatory payments, diminishing of volume of interbudgetary transfers, increase of their no-purpose part (grants). An author offers also: to increase the profitable base of local budgets; to increase specific gravity of budgets of territorial communities; to extend the list of community charges; to increase specific gravity of community charges; to increase the rates of community charges; to extend the base of taxation community charges; to compensate the losses of receipts of local budgets, related to the grant the state of privileges on payment of taxes.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherГельветикаuk
dc.subjectмісцеві податки та збориuk
dc.subjectміжбюджетні трансфертиuk
dc.subjectмісцеві бюджетиuk
dc.subjectдоходи місцевих бюджетівuk
dc.subjectподаткові надходженняuk
dc.subjectмежбюджетные трансфертыuk
dc.subjectместные бюджетыuk
dc.subjectдоходы местных бюджетовuk
dc.subjectналоговые поступленияuk
dc.subjectместные налоги и сборыuk
dc.subjectcommunity charges and collectionsuk
dc.subjectinterbudgetary transfersuk
dc.subjectlocal budgetsuk
dc.subjectprofits of local budgetsuk
dc.subjecttax receiptsuk
dc.titleВектори зростання надходжень до місцевих бюджетів Україниuk
dc.title.alternativeВекторы роста поступлений в местные бюджеты Украиныuk
dc.title.alternativeVectors of increase of entering local budgets of Ukraineuk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeСтаттяuk
Розташовується у зібраннях:Науковий вісник УжНУ. Серія: Міжнародні економічні відносини та світове господарство. Випуск 23 Частина 1 - 2019

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Волохова І. С..pdf332.37 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.