Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/25621
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorВласенко, Т. А.-
dc.contributor.authorVlasenko, Tetiana-
dc.date.accessioned2019-09-18T11:54:25Z-
dc.date.available2019-09-18T11:54:25Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationВласенко, Т. А. Науково-методологічні засади концепції управління стратегічними змінами на підприємстві / Т. А. Власенко // Науковий вісник Ужгородського національного університету : серія: Міжнародні економічні відносини та світове господарство / голов. ред. М. М. Палінчак. – Ужгород, 2019. – Вип. 25, Ч. 1. – С. 49-53.uk
dc.identifier.issn2413-9971-
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/25621-
dc.description.abstractСтаття присвячена обґрунтуванню концепції управління стратегічними змінами на підприємстві. Надано підходи, які узагальнюють управління стратегічними змінами на підприємстві: змістовний або контекстний, контексту- альний, процесний, адаптивний, системний, ситуаційний, поведінковий, когнітивний, психодинамічний, гуманістичний і компетентнісний. Наведена власна концепція управління стратегічними змінами, яка включає низку положень: щодо змісту змін сфера імплементації передбачає визначення предметної області й використання управлінських практик за такими метафорами, як машина, політична система, організм, потік і перетворення; необхідність урахування життєвого циклу підприємства й галузі на забезпечення їх відповідності; аналіз зовнішнього середовища з урахуванням характеру взаємодії вітчизняної національної економіки зі світовою; методологічний базис, який включає цілі, методи, принципи, закони, критерії; в основі реалізації управління стратегічними змінами знаходиться відповідний потенціал; використан- ня ситуаційного аналізу у поєднанні з управлінням ризиками; управління інтересами зацікавлених сторін.uk
dc.description.abstractСтатья посвящена обоснованию концепции управления стратегическими изменениями на предпри- ятии. Предоставлены подходы, которые обобщают управления стратегическими изменениями на предприятии: со- держательный или контекстный, контекстуальный, процессный, адаптивный, системный, ситуационный, поведенче- ский, когнитивный, психодинамический, гуманистический и компетентностный. Представлена собственная концепция управления стратегическими изменениями, которая включает ряд положений: относительно содержания изменений сфера имплементации предусматривает определение предметной области и использования управленческих практик по метафорам: машина, политическая система, организм, поток и преобразования; необходимость учета жизненного цикла предприятия и отрасли на обеспечение их соответствия; анализ внешней среды с учетом характера взаимодей- ствия отечественной национальной экономики с мировой; методологический базис, который включает цели, методы, принципы, законы, критерии; в основе реализации управления стратегическими изменениями находится соответству- ющий потенциал; использование ситуационного анализа в сочетании с управлением рисками; управления интересами заинтересованных сторон.uk
dc.description.abstractThe article is devoted to substantiation of the strategic changes management concept at the enterprise. It is proved that there is no unity of vision of the strategic changes essence and the concept of management them in the national scientific paradigm. The most important models of researchers for change management are determined. There are given approaches that generalize the management of strategic changes in the enterprise. It is determined that one of the most widespread approaches is content, in which it is determined that should be directly changed at the enterprise. Within the framework of the contextual approach, factors that cause changes are considered. The process approach allows us to answer the question of how changes are made. The system approach involves understanding the enterprise as a whole, with an appropriate structure and endangered properties, which allows us to determine which tools need to be used to ensure success in strategic change. The purpose of the situational approach is to determine the priorities. Within the framework of the adaptive approach, it is determined how changes are to be implemented. Behavioral, cognitive, psychodynamic, humanistic and competent approaches allow providing personnel support in the course of changes. The concept of strategic change management, which includes a number of provisions, is presented. Regarding the content of the changes, the scope of implementation implies the definition of the domain and the use of management practices by metaphors: machine, political system, organism, flow and transformation. The next element is the need to take into account the life cycle of the enterprise and industry to ensure their compliance. An obligatory element of the concept is the analysis of the external environment, taking into account the nature of the interaction of the domestic national economy with the world. The base of the concept is the methodological basis, which includes goals, methods, principles, laws, criteria. The basis of the implementation of management strategic changes is the potential, which within the framework of socio-economic and productive approaches is determined precisely by the structure of the company's ability to achieve its goals in terms of subjective and objective components. An important element is the situational analysis combined with risk management. The last element of the concept is the management of the stakeholders interests.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherВидавничий дім "Гельветика"uk
dc.relation.ispartofseriesМіжнародні економічні відносини та світове господарство;-
dc.subjectзміниuk
dc.subjectстратегічні зміниuk
dc.subjectзацікавлені сторониuk
dc.subjectситуаційний аналізuk
dc.subjectстратегічний потенціалuk
dc.subjectпроцесний підхідuk
dc.subjectконтекстуальний підхідuk
dc.subjectзмістовний підхідuk
dc.subjectизмененияuk
dc.subjectстратегические измененияuk
dc.subjectзаинтересованные стороныuk
dc.subjectситуационный анализuk
dc.subjectстратегический потенциалuk
dc.subjectпроцессный подходuk
dc.subjectконтекстуальный подходuk
dc.subjectсодержательный подходuk
dc.subjectchangesuk
dc.subjectstrategic changesuk
dc.subjectstakeholdersuk
dc.subjectsituational analysisuk
dc.subjectstrategic potentialuk
dc.subjectprocess approachuk
dc.subjectcontextual approachuk
dc.subjectmeaningful approachuk
dc.titleНауково-методологічні засади концепції управління стратегічними змінами на підприємствіuk
dc.title.alternativeНаучно-методологические основы концепции управления стратегическими изменениями на предприятииuk
dc.title.alternativeThe scientific and methodological principles of the concept of management strategic changes in the enterpriseuk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeСтаттяuk
Розташовується у зібраннях:Науковий вісник УжНУ. Серія: Міжнародні економічні відносини та світове господарство. Випуск 25 Частина 1 - 2019

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Власенко Т. А..pdf322.69 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.