Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/25670
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorМікловда, Василь Петрович-
dc.contributor.authorЛастівка, В. В.-
dc.contributor.authorЦіпле, Д. Ю.-
dc.contributor.authorКадар, Т. В.-
dc.date.accessioned2019-09-19T12:02:12Z-
dc.date.available2019-09-19T12:02:12Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationСтратегічні фактори системного розвитку підприємницької діяльності / В. П. Мікловда, В. В. Ластівка, Д. Ю. Ціпле, Т. В. Кадар // Науковий вісник Ужгородського університету : серія: Економіка; зб. наук. пр. / редкол.: В.П. Мікловда (гол. ред.), В.І. Ярема , Н.Н.Пойда-Носик та інші. – Ужгород, 2018. – Вип. 2(52). – С.97-101. – Бібліограф.:с.100-101 (15 назв).uk
dc.identifier.issn2415-735X-
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/25670-
dc.description.abstractВ статті доведено, що розвиток підприємницької активності базується на дії та взаємодії двох груп факторів, які в залежності від місця їх застосування поділяються на внутрішні та зовнішні. Стратегічне управління розглядаємо як внутрішній чинник, виникнення якого й організація функціонування здійснюється в межах бізнесу при спрямованості як на внутрішній потенціал, так й на зовнішні оточення. Другим системним фактором розвитку бізнесу виділено маркетинг, сферою імплементації якого є навколишнє оточення. Маркетинг як фактор конкурентоспроможності в даному контексті представляє собою системний підхід до взаємодії внутрішніх можливостей бізнесу з його зовнішнім потенціалом, гармонічність та ефективність якої заперечується стратегічним управлінням. Маркетинг та стратегічне управління – це діалог внутрішнього та зовнішнього середовища підприємницької структури з приводу формування довгострокових конкурентних переваг. Для активізація системних факторів рекомендовано: вдосконалити інституційну базу підприємництва, сформувати в країні стратегію підготовки управлінських кадрів.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherГоверлаuk
dc.subjectмаркетингuk
dc.subjectсистемаuk
dc.subjectконкуренто-спроможністьuk
dc.subjectстратегічне управлінняuk
dc.subjectпідприємництва діяльністьuk
dc.titleСтратегічні фактори системного розвитку підприємницької діяльностіuk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeСтаттяuk
Appears in Collections:Науковий вісник УжНУ Серія: Економіка. Випуск 2 (52) - 2018

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Мікловда В.П., Ластівка В.В., Ціпле Д.Ю., Кадар Т.В.pdf813.23 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.