Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/25686
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorПойда-Носик, Ніна Никифорівна-
dc.contributor.authorСвадеба, В. В.-
dc.date.accessioned2019-09-20T08:22:22Z-
dc.date.available2019-09-20T08:22:22Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationПойда-Носик, Н. Н. Сутність та специфічні особливості застосування маркетингу в страховій діяльності / Н. Н. Пойда-Носик, В. В. Свадеба // Науковий вісник Ужгородського університету : серія: Економіка; зб. наук. пр. / редкол.: В.П. Мікловда (гол. ред.), В.І. Ярема , Н.Н.Пойда-Носик та інші. – Ужгород, 2018. – Вип. 2(52). – С.194-198. – Бібліограф.:с.194 (6 назв).uk
dc.identifier.issn2415-735X-
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/25686-
dc.description.abstractУ статті розглянуто сутність страхового маркетингу та його значення в забезпеченні стабільного функціонування страхової компанії. Зазначено характерні причини відмови впровадження відділу маркетингу страховиками. Визначено основні ознаки, які відрізняють страховий маркетинг від традиційного. Виділено основні сфери використання маркетингу в страховій діяльності. Охарактеризовано роль досягнень страхового маркетингу в розробці плану стратегічних напрямків розвитку страхової компанії в перспективі. Виокремлено страховий маркетинг як пряму причину зростання прибутковості та ринкової вартості страхової компанії.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherГоверлаuk
dc.subjectстрахувальникuk
dc.subjectстрахова компаніяuk
dc.subjectстраховий маркетингuk
dc.subjectстраховий продуктuk
dc.subjectстрахові відносиниuk
dc.subjectстраховикuk
dc.titleСутність та специфічні особливості застосування маркетингу в страховій діяльностіuk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeСтаттяuk
Appears in Collections:Науковий вісник УжНУ Серія: Економіка. Випуск 2 (52) - 2018

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Пойда-Носик Н.Н., Свадеба В.В..pdf756.74 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.