Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/256
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorКорольова, Тетяна Володимирівна-
dc.date.accessioned2014-12-01T11:28:31Z-
dc.date.available2014-12-01T11:28:31Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.citationКорольова, Т. В. Модель формування професійно-етичної культури майбутнього лікаря у процесі гуманітарної підготовки [Текст] / Т. В. Корольова. – Ужгород: Говерла // Науковий вісник Ужгородського університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / гол. ред. І.В. Козубовська. – Ужгород: Говерла, 2014. – Вип. 30. – С. 66–69. – Рез. рос.,англ. – Бібліогр.: с. 68–69 (9 назв).uk
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/256-
dc.descriptionToday’s urgent problems lead to the need of the humanization and democratization of all spheres of public life. In these conditions, the social signifi cance of the medical profession increases a lot. Particular attention has been paid to the professional and ethical culture of a doctor, because ignoring human values and professional standards leads to the deterioration of the patient's health or even death. The article has revealed the meaning of "the professional and ethical culture of the future doctor", components of the structural and functional model of its formation. It’s determined the prospects of the further research in this sphere. Key words: vocational training, future doctor, professional and ethical culture, humanitarian education, moral values, model, component, system.uk
dc.description.abstractНагальні проблеми сучасності зумовлюють необхідність у гуманізації та демократизації всіх сфер суспільного життя. У цих умовах зростає соціальне значення професії лікаря. Особливу увагу привертає професійно-етична культура медичного працівника, оскільки ігнорування ним загальнолюдських цінностей та професійних норм призводить до погіршення здоров'я пацієнта або до його смерті. У статті деталізовано зміст поняття "професійно-етична культура майбутнього лікаря", обґрунтовано компоненти структурно-функціональної моделі її формування, визначено перспективи подальших досліджень в означеній сфері. Ключові слова. Професійна підготовка, майбутній лікар, професійно-етична культура, гуманітарна підготовка, моральні цінності, модель, компоненти, система.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherВидавництво УжНУ "Говерла"uk
dc.relation.ispartofseriesПедагогіка. Соціальна робота;-
dc.subjectпрофесійна підготовкаuk
dc.subjectмайбутній лікарuk
dc.subjectпрофесійно-етична культураuk
dc.subjectгуманітарна підготовкаuk
dc.subjectморальні цінностіuk
dc.subjectмодельuk
dc.subjectкомпонентиuk
dc.subjectсистемаuk
dc.titleМодель формування професійно-етичної культури майбутнього лікаря у процесі гуманітарної підготовкиuk
dc.title.alternativeModel of formation of professional and ethical culture of a future doctor in the process of humanitarian traininguk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeСтаттяuk
Appears in Collections:Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 30 - 2014



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.