Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/256
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Корольова, Тетяна Володимирівна | - |
dc.date.accessioned | 2014-12-01T11:28:31Z | - |
dc.date.available | 2014-12-01T11:28:31Z | - |
dc.date.issued | 2014 | - |
dc.identifier.citation | Корольова, Т. В. Модель формування професійно-етичної культури майбутнього лікаря у процесі гуманітарної підготовки [Текст] / Т. В. Корольова. – Ужгород: Говерла // Науковий вісник Ужгородського університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / гол. ред. І.В. Козубовська. – Ужгород: Говерла, 2014. – Вип. 30. – С. 66–69. – Рез. рос.,англ. – Бібліогр.: с. 68–69 (9 назв). | uk |
dc.identifier.uri | https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/256 | - |
dc.description | Today’s urgent problems lead to the need of the humanization and democratization of all spheres of public life. In these conditions, the social signifi cance of the medical profession increases a lot. Particular attention has been paid to the professional and ethical culture of a doctor, because ignoring human values and professional standards leads to the deterioration of the patient's health or even death. The article has revealed the meaning of "the professional and ethical culture of the future doctor", components of the structural and functional model of its formation. It’s determined the prospects of the further research in this sphere. Key words: vocational training, future doctor, professional and ethical culture, humanitarian education, moral values, model, component, system. | uk |
dc.description.abstract | Нагальні проблеми сучасності зумовлюють необхідність у гуманізації та демократизації всіх сфер суспільного життя. У цих умовах зростає соціальне значення професії лікаря. Особливу увагу привертає професійно-етична культура медичного працівника, оскільки ігнорування ним загальнолюдських цінностей та професійних норм призводить до погіршення здоров'я пацієнта або до його смерті. У статті деталізовано зміст поняття "професійно-етична культура майбутнього лікаря", обґрунтовано компоненти структурно-функціональної моделі її формування, визначено перспективи подальших досліджень в означеній сфері. Ключові слова. Професійна підготовка, майбутній лікар, професійно-етична культура, гуманітарна підготовка, моральні цінності, модель, компоненти, система. | uk |
dc.language.iso | uk | uk |
dc.publisher | Видавництво УжНУ "Говерла" | uk |
dc.relation.ispartofseries | Педагогіка. Соціальна робота; | - |
dc.subject | професійна підготовка | uk |
dc.subject | майбутній лікар | uk |
dc.subject | професійно-етична культура | uk |
dc.subject | гуманітарна підготовка | uk |
dc.subject | моральні цінності | uk |
dc.subject | модель | uk |
dc.subject | компоненти | uk |
dc.subject | система | uk |
dc.title | Модель формування професійно-етичної культури майбутнього лікаря у процесі гуманітарної підготовки | uk |
dc.title.alternative | Model of formation of professional and ethical culture of a future doctor in the process of humanitarian training | uk |
dc.type | Text | uk |
dc.pubType | Стаття | uk |
Appears in Collections: | Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 30 - 2014 |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
МОДЕЛЬ ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНО-ЕТИЧНОЇ КУЛЬТУРИ МАЙБУТНЬОГО ЛІКАРЯ У ПРОЦЕСІ.pdf | 234.87 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.