Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/25725
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Попик, Мар'яна Михайлівна | - |
dc.contributor.author | Шулла, Роман Степанович | - |
dc.contributor.author | Повідайчик, Михайло Михайлович | - |
dc.contributor.author | Пітюлич, Михайло Михайлович | - |
dc.date.accessioned | 2019-09-28T14:15:56Z | - |
dc.date.available | 2019-09-28T14:15:56Z | - |
dc.date.issued | 2019 | - |
dc.identifier.citation | Пітюлич М.М., Повідайчик М.М., Попик М.М., Шулла Р.С. Регіональні інтеграційні структури: сучасний стан і перспективи розвитку: монографія. Ужгород: видавництво ПП «АУТДОР-ШАРК», 2019. 200 с. | uk |
dc.identifier.uri | https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/25725 | - |
dc.description.abstract | У монографії узагальнено науково-теоретичні, методичні і прикладні засади формування інтеграційних структур у лісопромисловому комплексі регіону. Досліджено типи і форми інтеграції лісопромислових підприємств та обґрунтовано доцільність створення вертикально інтегрованої структури холдингового типу. Розроблено методичний підхід до оцінки ефективності формування інтеграційних структур, який базується на теорії трансакційних витрат і запропоновано механізм формування холдингу у лісопромисловому комплексі. Подано практичні рекомендації з удосконалення системи управління інтеграційними структурами на засадах контролінгу та визначено стратегічні напрями їхнього розвитку. | uk |
dc.language.iso | uk | uk |
dc.title | Регіональні інтеграційні структури: сучасний стан і перспективи розвитку | uk |
dc.type | Text | uk |
dc.pubType | Монографія | uk |
Appears in Collections: | Наукові публікації кафедри туристичної інфраструктури та сервісу |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
РЕГІОНАЛЬНІ ІНТЕГРАЦІЙНІ СТРУКТУРИ.pdf | 2.67 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.