Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/26645
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Турган, Ольга | - |
dc.date.accessioned | 2019-11-07T08:45:36Z | - |
dc.date.available | 2019-11-07T08:45:36Z | - |
dc.date.issued | 2011 | - |
dc.identifier.citation | Турган, О. Функції агональності в структурі драми Лесі Українки [Текст] / О. Турган // Сучасні проблеми мовознавства та літературознавства : зб. наук. пр. / відп. ред. І.В. Сабадош. – Ужгород : Говерла, 2011. – №Вип.15. – С. 269-273. | uk |
dc.identifier.uri | https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/26645 | - |
dc.description.abstract | У статті проаналізовано агональний характер драматургії Лесі Українки. Автор досліджує витоки цього явища, реалізацію й модернізацію його на різних рівнях у творах видатної письменниці, представниці модернізму. | uk |
dc.description.abstract | In the article it is analyzed agonal nature of Lesya Ukrainka’s drama. The author investigates sources of this phenomenon, its realization and modernization on various levels in the outstanding modernist writer’s works. | uk |
dc.language.iso | uk | uk |
dc.publisher | Вид-во УжНУ "Говерла" | uk |
dc.subject | агон | uk |
dc.subject | драма | uk |
dc.subject | змагальність | uk |
dc.subject | культурна парадигма | uk |
dc.subject | новоромантизм | uk |
dc.subject | модерністичний дискурс | uk |
dc.subject | agon | uk |
dc.subject | competitiveness | uk |
dc.subject | drama | uk |
dc.subject | cultural paradigm | uk |
dc.subject | neo-romanticism | uk |
dc.subject | modernistic discourse | uk |
dc.title | Функції агональності в структурі драми Лесі Українки | uk |
dc.type | Text | uk |
dc.pubType | Стаття | uk |
Appears in Collections: | Сучасні проблеми мовознавства та літературознавства Випуск 15 - 2011 |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Ольга ТУРГАН.pdf | 242.76 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.