Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/26652
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЦибулько, Оксана-
dc.date.accessioned2019-11-07T09:34:51Z-
dc.date.available2019-11-07T09:34:51Z-
dc.date.issued2011-
dc.identifier.citationЦибулько, О. Ностальгія та пустота: "Депеш Мод" С. Жадана у контексті альтернативних художніх систем [Текст] / О. Цибулько // Сучасні проблеми мовознавства та літературознавства : зб. наук. пр. / відп. ред. І.В. Сабадош. – Ужгород : Говерла, 2011. – №Вип.15. – С. 297-300.uk
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/26652-
dc.description.abstractУ статті здійснена спроба інтерпретації роману «Депеш Мод» С. Жадана як те- ксту, виписаному у межах поетики альтернативних художніх систем, під якими автор роз- відки визначає соц-арт та концептуалізм. Окреслюється поняття ностальгійного дискурсу, дискурсу пустоти та дискурсу тілесності.uk
dc.description.abstractAn attempt of interpretation of S. Zhadan’s novel «Depeche Mode» as a text, which included in boundaries of alternative artistic systems that treated by author of the article like Sots-Art and Conceptualism is accomplished in the article. The notions of nostalgic discourse, the discourse of emptiness and the discourse of fleshliness are determined.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherВид-во УжНУ "Говерла"uk
dc.subjectсоц-артuk
dc.subjectностальгійний дискурсuk
dc.subjectдискурсу «пустоти»uk
dc.subjectдискурс тілесностіuk
dc.subjectтотальністьuk
dc.subjectSots-Artuk
dc.subjectthe nostalgic discourseuk
dc.subjectthe discourse of emptinessuk
dc.subjectthe discourse of fleshlinessuk
dc.subjecttotalityuk
dc.titleНостальгія та пустота: "Депеш Мод" С. Жадана у контексті альтернативних художніх системuk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeСтаттяuk
Appears in Collections:Сучасні проблеми мовознавства та літературознавства Випуск 15 - 2011

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Оксана ЦИБУЛЬКО.pdf256.41 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.