Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/27340
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorМельник (Чир), Надія Вікторівна-
dc.contributor.authorМельник, Андрій Васильович-
dc.contributor.authorЄрко, Ірина Володимирівна-
dc.contributor.authorКачаровський, Роман Євгенович-
dc.date.accessioned2019-12-16T18:06:21Z-
dc.date.available2019-12-16T18:06:21Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationЧир Н.В. Інформаційно-рекламний потенціал поштових відправлень як елемент популяризації туризму (на прикладі Волинській області) / Н.В. Чир, І.В. Єрко, А.В. Мельник, Р.Є. Качаровський // Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету. Серія: географія. − Тернопіль : Видавництво ТНПУ. 2019. – №2. – С. 114-121.uk
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/27340-
dc.description.abstractДля ряду країн з розвиненою туристичною галуззю однією із статей доходів державних бюджетів є випуск поштових марок. У даному дослідженні розглянуто особливості поштових відправлень як важливого елемента інформаційно-рекламної політики у процесі популяризації туристичної галузі на прикладі країн світу. Проаналізовано різні категорії відправлень, виокремлено їх тематику, акцентовано увагу на використанні конкретних елементів поштових відправлень у рекламі об’єктів туризму та інфраструктури. Висвітлено можливості поширення посткросингу як специфічного інструмента маркетингової діяльності та популяризації туристичних атракцій по всьому світу. Розглянуто перспективи та вплив поштових відправлень на формування інформаційно-рекламної політики туристичної галузі України загалом та Волинської області зокрема.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherТернопільuk
dc.subjectрекреаційна географія і туризмuk
dc.subjectВолинська областьuk
dc.subjectпоштова маркаuk
dc.subjectпоштова листівкаuk
dc.subjectпосткросингuk
dc.subjectтуристичний об’єктuk
dc.subjectінфраструктураuk
dc.subjectінформаційно-рекламна політика туризмуuk
dc.titleІнформаційно-рекламний потенціал поштових відправлень як елемент популяризації туризму (на прикладі Волинській області)uk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeСтаттяuk
Appears in Collections:Наукові публікації кафедри туризму

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Тернопіль.pdf203.84 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.