Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/27579
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Староста, Володимир Іванович | - |
dc.contributor.author | Кемінь, Інна | - |
dc.date.accessioned | 2020-01-22T09:16:15Z | - |
dc.date.available | 2020-01-22T09:16:15Z | - |
dc.date.issued | 2019 | - |
dc.identifier.citation | Староста В., Кемінь І. Самоосвітня діяльність вихователів закладів дошкільної освіти / В. Староста // Педагогічні інновації у фаховій освіті. Випуск 10. – Ужгород, 2019 | uk |
dc.identifier.uri | https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/27579 | - |
dc.description.abstract | У статті проведено узагальнення дослідницьких напрямів (гуманістичний, дидактико-методичний, психолого-дидактичний) і підходів (педагогічний, бібліотекознавчий, праксеологічний, інтегративний, діяльнісний, особистісно-діяльнісний та інші) щодо сутнісних ознак самоосвітньої діяльності педагога, серед яких – усвідомлення необхідності професійного та особистісного самовдосконалення, цілеспрямованість, самокерованість, пізнавальна активність, індивідуальність, систематичність, самостійність, рефлексивність, креативність тощо. Проведено діагностику і виявлено загальні тенденції та проблемні аспекти для студентів та вихователів у самоосвітній діяльності. | uk |
dc.language.iso | uk | uk |
dc.publisher | ДВНЗ “УжНУ” | uk |
dc.subject | вихователь дошкільного закладу, | uk |
dc.subject | самоосвіта | uk |
dc.subject | діагностика самоосвітньої діяльності | uk |
dc.title | Самоосвітня діяльність вихователів закладів дошкільної освіти | uk |
dc.type | Text | uk |
dc.pubType | Стаття | uk |
Appears in Collections: | Наукові публікації кафедри загальної педагогіки та педагогіки вищої школи Педагогічні інновації у фаховій освіт. Випуск 10 2019 |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
САМООСВІТНЯ ДІЯЛЬНІСТЬ ВИХОВАТЕЛІВ ЗАКЛАДІВ.pdf | 543.15 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.