Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/27604
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorМашкаринець-Бутко, Анжеліка Іванівна-
dc.date.accessioned2020-01-22T12:13:14Z-
dc.date.available2020-01-22T12:13:14Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationМашкаринець-Бутко А. Розгляд міжнародної практики реформування системи інтернатних закладів та акумулювання цього досвіду для закарпаття/ А. Машкаринець–Бутко// Педагогічні інновації у фаховій освіті. Випуск 10. – Ужгород, 2019uk
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/27604-
dc.description.abstractУ статті розглядається актуальність дослідження міжнародної практики деінституалізації в розвитку реформування системи інтернатних закладів та виховання дітей в Закарпатті, дається визначення суті поняття деінституалізації за версією міжнародної благодійної організації: «Надія та житло дітям». Аналізується зарубіжний досвід деінституалізаціїї в окремих країнах. Акцентується увага на великому значенні детального вивчення зарубіжного досвіду реформування системи інтернатних закладів та виховання дітей в постсоціалістичних країнах Європи. Відображено міркування автора з проблеми здійснення основних положень, передбачених Національною стратегією реформування системи інституційного догляду та виховання дітей на 2017–2026 роки.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherДВНЗ “УжНУ”uk
dc.subjectдіти–сиротиuk
dc.subjectінтернатні закладиuk
dc.subjectсоціальне сирітствоuk
dc.subjectзарубіжний досвідuk
dc.subjectкраїни Європиuk
dc.subjectреформуванняuk
dc.titleРозгляд міжнародної практики реформування системи інтернатних закладів та акумулювання цього досвіду для закарпаттяuk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeСтаттяuk
Appears in Collections:Педагогічні інновації у фаховій освіт. Випуск 10 2019

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
РОЗГЛЯД МІЖНАРОДНОЇ ПРАКТИКИ РЕФОРМУВАННЯ.pdf558.6 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.