Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/27611
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБрич, Тетяна-
dc.contributor.authorМарканич, Неля-
dc.contributor.authorОпачко, Магдалина Василівна-
dc.date.accessioned2020-01-23T07:49:48Z-
dc.date.available2020-01-23T07:49:48Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationБрич Т., Марканич Н., Опачко М. Організація освітньо-виховного процесу засвоєння знань дошкільниками про природне довкілля /Т. Брич // Педагогічні інновації у фаховій освіті. Випуск 10. – Ужгород, 2019uk
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/27611-
dc.description.abstractУ статті розкрито сутність організації освітньо-виховного процесу засвоєння знань дошкільниками про природне довкілля, що ґрунтується на розумінні сутності екологічного виховання дошкільників та розвитку в них ціннісного ставлення до довкілля; можливості використання різноманітних форм і методів організації процесу засвоєння знань про довкілля, в тому числі інтерактивних технологій навчання.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherДВНЗ “УжНУ”uk
dc.subjectменеджер дошкільної освітиuk
dc.subjectосвітньо-виховний процесuk
dc.subjectприродне довкілляuk
dc.subjectкомпетентнісний підхідuk
dc.titleОрганізація освітньо-виховного процесу засвоєння знань дошкільниками про природне довкілляuk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeСтаттяuk
Розташовується у зібраннях:2019 / Педагогічні інновації у фаховій освіт. Випуск 10

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ОРГАНІЗАЦІЯ ОСВІТНЬО-ВИХОВНОГО ПРОЦЕСУ ЗАСВОЄННЯ.pdf532.43 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.