Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/27825
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Бондарук, Л. В. | - |
dc.date.accessioned | 2020-01-31T09:40:51Z | - |
dc.date.available | 2020-01-31T09:40:51Z | - |
dc.date.issued | 2019 | - |
dc.identifier.citation | Бондарчук, Л. В. Рецепція міфології в художній творчості: літературно-історичний аспект [Текст] / Л. В. Бондарчук // Закарпатські філологічні студії. – Ужгород : Видавничий дім "Гельветика", 2019. – Т. 2№Вип. 7. – С. 172-176 | uk |
dc.identifier.uri | https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/27825 | - |
dc.description.abstract | У статті розглядається процес становлення міфопоетики та її впливу на авторську креативну рецепцію. Аналізу- ються теоретичні концепції відомих шкіл, які мали значний вплив на подальший розвиток міфологічного прочитання художнього твору. Так, у статті детально проаналізовано й аргументовано базисні принципи міфокритичного ана- лізу художнього твору, притаманні тій чи іншій школі. Указується на те, що представники різних шкіл інтерпретують міф як своєрідний код розгадки майбутнього через минуле, а чітка модель його інтерпретації в художньому творі сприятиме правильному декодуванню авторської інтенції. | uk |
dc.description.abstract | The article deals with the process of formation of mythopoetics and its influence on the author’s creative reception. The theoretical concepts of well-known schools, that have had a significant influence on the further development of the mythological reading a work of art, are analyzed. Thus, the article analyzes and substantiates the basic principles of the myth-critical analysis of a work of art, which are characteristic to different schools. It is indicated that representatives of different schools interpret the myth as a peculiar code for unravelling the future through the past, and a clear model of its interpretation in the work of art will contribute to the correct decoding of the author’s intention. | uk |
dc.language.iso | uk | uk |
dc.publisher | Видавничий дім "Гельветика" | uk |
dc.relation.ispartofseries | Закарпатські філологічні студії; | - |
dc.subject | міф | uk |
dc.subject | міфологія | uk |
dc.subject | міфопоетика | uk |
dc.subject | рецепція | uk |
dc.subject | авторська інтенція | uk |
dc.subject | інтерпретація | uk |
dc.title | Рецепція міфології в художній творчості: літературно-історичний аспект | uk |
dc.title.alternative | RECEPTION OF MYPHOLOGY IN ARTISTIC CREATIVITY: LITERARY AND HISTORICAL ASPECT | uk |
dc.type | Text | uk |
dc.pubType | Стаття | uk |
Appears in Collections: | Закарпатські філологічні студії Випуск 7 Том 2 2019 |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
РЕЦЕПЦІЯ МІФОЛОГІЇ В ХУДОЖНІЙ ТВОРЧОСТІ.pdf | 206.8 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.