Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/27883
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorСільман, К. В.-
dc.date.accessioned2020-02-05T09:04:22Z-
dc.date.available2020-02-05T09:04:22Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationСільман, К. В. Жанр есею з погляду теорії комунікації [Текст] / К. В. Сільман // Закарпатські філологічні студії. – Ужгород : Видавничий дім "Гельветика", 2018. – Т. 3№Вип. 3. – С. 130-136uk
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/27883-
dc.description.abstractУ статті розглядається сучасна українська есеїстика з погляду теорії комунікації. Аналізуються прийоми, які застосовують сучасні есеїсти для досягнення прагматичного ефекту. Матеріалом дослідження слугували збірки Т. Прохаська «Одної і тої самої» (2013) та Ю. Андруховича «Тут похований Фантомас» (2015), а також низка есеїв, опублікованих письменниками на медійних сайтах.uk
dc.description.abstractThe article analyses modern Ukrainian essays in terms of the theory of communication. It examines the main techniques used by contemporary essayists to achieve a pragmatic effect. The research is based on the collections of essays of Taras Prokhasko “Odnoyi i toyi samoyi” (2013) and Yuri Andrukhovich “Tut pokhovanyi Fantomas” (2015), as well as a series of essays published on the media sites.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherВидавничий дім "Гельветика"uk
dc.relation.ispartofseriesЗакарпатські філологічні студії;-
dc.subjectесейuk
dc.subjectтеорія комунікаціїuk
dc.subjectпрагматикаuk
dc.subjectпрагматичний ефектuk
dc.subjectзасоби масової інформаціїuk
dc.titleЖанр есею з погляду теорії комунікаціїuk
dc.title.alternativeTHE ESSAY GENRE IN TERMS OF THE THEORY OF COMMUNICATIONuk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeСтаттяuk
Appears in Collections:Закарпатські філологічні студії Випуск 3 Том 3 2018

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ЖАНР ЕСЕЮ З ПОГЛЯДУ ТЕОРІЇ КОМУНІКАЦІЇ.pdf217.27 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.