Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/27993
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Шпеник, Сільвія Золтанівна | - |
dc.contributor.author | Бартош, Олена Павлівна | - |
dc.date.accessioned | 2020-02-11T09:51:03Z | - |
dc.date.available | 2020-02-11T09:51:03Z | - |
dc.date.issued | 2009 | - |
dc.identifier.citation | Бартош-Пічкар, О. Особливості дистанційної підготовки майбутніх соціальних працівників до роботи з дітьми у Великій Британії [Текст] / О. Бартош-Пічкар, С. Шпеник // Науковий вісник Ужгородського національного університету / [Ред.кол.:( гол. ред.) Козубовська І.В., Бартош О.П,, Опачко М.В.]. – Ужгород : Видавництво УжНУ "Говерла", 2009. – Вип. 16-17. – С.12-18. | uk |
dc.identifier.uri | https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/27993 | - |
dc.description.abstract | Авторы статьи рассматривают особенности подготовки дистанционной формой будущих социальных работников к работе с детьми в Великобритании. Раскрыто содержание 4-х тем из курса «социальная робота с детьми и семьями», разработанного Открытым Университетом. | uk |
dc.description.abstract | The authors of the article have considered the peculiarities of training of future social workers for the work with children and families in Great Britain. The content of 4 themes of the course «Social Work with Children and Families», designed by the Open University, has been disclosed. | uk |
dc.language.iso | uk | uk |
dc.publisher | Видавництво УжНУ "Говерла" | uk |
dc.title | Особливості дистанційної підготовки майбутніх соціальних працівників до роботи з дітьми у Великій Британії | uk |
dc.type | Text | uk |
dc.pubType | Стаття | uk |
Appears in Collections: | Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 16-17 - 2009 |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
ОСОБЛИВОСТІ ДИСТАНЦІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ СОЦІАЛЬНИХ ПРАЦІВНИКІВ ДО.pdf | 405.34 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.