Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/28137
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorКончович, К.-
dc.date.accessioned2020-02-14T11:27:59Z-
dc.date.available2020-02-14T11:27:59Z-
dc.date.issued2009-
dc.identifier.citationКончович, К. Гуманне ставлення педагогів - запорука подолання байдужого ставлення до навчання [Текст] / К. Кончович, Е. Соломка // Науковий вісник Ужгородського національного університету / [Ред.кол.:( гол. ред.) Козубовська І.В., Бартош О.П,, Опачко М.В.]. – Ужгород : Видавництво УжНУ "Говерла", 2009. – Вип. 16-17. – С.52-53.uk
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/28137-
dc.description.abstractАвтор статьи рассматривает вопросы содержания и сути гуманизации в взаимоотношениях между учителем и студентами. Определены структурные компоненты гумманного индивидуума, а также роль педагога в процессе гуманизации индивидуума.uk
dc.description.abstractThe author of the article has considered the issues of the content and essence of humanization concerning the interrelations between teachers and students. Structural components of humanistic personality have been defined. The role of a teacher in the humanisation process has been emphasized.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherВидавництво УжНУ "Говерла"uk
dc.titleГуманне ставлення педагогів - запорука подолання байдужого ставлення до навчанняuk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeСтаттяuk
Appears in Collections:Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 16-17 - 2009



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.