Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/28160
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Кухта, Марія Іванівна | - |
dc.date.accessioned | 2020-02-17T07:35:35Z | - |
dc.date.available | 2020-02-17T07:35:35Z | - |
dc.date.issued | 2009 | - |
dc.identifier.citation | Кухта, М. Основи педагогічної кваліметрії у змісті професійної підготовки майбутнього вчителя [Текст] / М. Кухта, О. Рацюк // Науковий вісник Ужгородського національного університету / [Ред.кол.:( гол. ред.) Козубовська І.В., Бартош О.П,, Опачко М.В.]. – Ужгород : Видавництво УжНУ "Говерла", 2009. – Вип. 16-17. – С.63-64. | uk |
dc.identifier.uri | https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/28160 | - |
dc.description.abstract | В статье раскрыты отдельные аспекты педагогической квалиметрии, в частности проблемы аттестации учителей, диагностики их труда и количественного определения профессионального мастерства. На основании анализа отдельных квалиметрических показателей определено их значение для студентов – будущих педагогов. | uk |
dc.description.abstract | The authors of the article have considered separate aspects of pedagogic qualimetrics, in particular, the problems of attestation of pupils, diagnostics of their labour and quantitative definition of professional skills. On the bases of analysis of particular qualimetric indicators, their meaning for students – future pedagogues has been defined. | uk |
dc.language.iso | uk | uk |
dc.publisher | Видавництво УжНУ "Говерла" | uk |
dc.title | Основи педагогічної кваліметрії у змісті професійної підготовки майбутнього вчителя | uk |
dc.type | Text | uk |
dc.pubType | Стаття | uk |
Appears in Collections: | Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 16-17 - 2009 |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
ОСНОВИ ПЕДАГОГІЧНОЇ КВАЛІМЕТРІЇ У ЗМІСТІ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНЬОГО.pdf | 308.42 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.