Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/28186
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorШулла, Т.-
dc.date.accessioned2020-02-17T08:22:44Z-
dc.date.available2020-02-17T08:22:44Z-
dc.date.issued2009-
dc.identifier.citationШулла, Т. Проблема відхилень у поведінці дітей в історії розвитку педагогічної думки [Текст] / Т. Шулла // Науковий вісник Ужгородського національного університету / [Ред.кол.:( гол. ред.) Козубовська І.В., Бартош О.П,, Опачко М.В.]. – Ужгород : Видавництво УжНУ "Говерла", 2009. – Вип. 16-17. – С.100-101. УДК 371+378+364uk
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/28186-
dc.description.abstractАвтор статьи рассматривает проблему отклонений в поведении детей в истории развития педагогической мысли.uk
dc.description.abstractThe author of the article has considered the issues of deviations in the children behaviour in the history of development of pedagogic thought.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherВидавництво УжНУ "Говерла"uk
dc.titleПроблема відхилень у поведінці дітей в історії розвитку педагогічної думкиuk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeСтаттяuk
Розташовується у зібраннях:2009 / Науковий вісник Ужгородського університету. Серія: Педагогіка. Соціальна робота. Випуск 16-17



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.