Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/28186
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Шулла, Т. | - |
dc.date.accessioned | 2020-02-17T08:22:44Z | - |
dc.date.available | 2020-02-17T08:22:44Z | - |
dc.date.issued | 2009 | - |
dc.identifier.citation | Шулла, Т. Проблема відхилень у поведінці дітей в історії розвитку педагогічної думки [Текст] / Т. Шулла // Науковий вісник Ужгородського національного університету / [Ред.кол.:( гол. ред.) Козубовська І.В., Бартош О.П,, Опачко М.В.]. – Ужгород : Видавництво УжНУ "Говерла", 2009. – Вип. 16-17. – С.100-101. УДК 371+378+364 | uk |
dc.identifier.uri | https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/28186 | - |
dc.description.abstract | Автор статьи рассматривает проблему отклонений в поведении детей в истории развития педагогической мысли. | uk |
dc.description.abstract | The author of the article has considered the issues of deviations in the children behaviour in the history of development of pedagogic thought. | uk |
dc.language.iso | uk | uk |
dc.publisher | Видавництво УжНУ "Говерла" | uk |
dc.title | Проблема відхилень у поведінці дітей в історії розвитку педагогічної думки | uk |
dc.type | Text | uk |
dc.pubType | Стаття | uk |
Розташовується у зібраннях: | 2009 / Науковий вісник Ужгородського університету. Серія: Педагогіка. Соціальна робота. Випуск 16-17 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
ПРОБЛЕМА ВІДХИЛЕНЬ У ПОВЕДІНЦІ ДІТЕЙ В ІСТОРІЇ РОЗВИТКУ ПЕДАГОГІЧНОЇ ДУМКИ.pdf | 244.03 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.