Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/286
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorОпачко, Магдалина Василівна-
dc.date.accessioned2014-12-08T09:20:33Z-
dc.date.available2014-12-08T09:20:33Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.citationОпачко, М. В. Комплексний підхід у формуванні методичної майстерності вчителя фізики [Текст] / М. В. Опачко. – Ужгород: Говерла // Науковий вісник Ужгородського університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / гол. ред. І.В. Козубовська. – Ужгород: Говерла, 2014. – Вип. 30. – С. 114–117. – Рез. рос.,англ. – Бібліогр.: с. 116–117 (7 назв).uk
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/286-
dc.descriptionThe author of the article has considered the need to develop an integrated approach to the formation of methodological skills of future teachers as well as the essence of an integrated approach, the main charcteristics. Its implementation is carried out in the process of mastering of student didactic management system. The structural components of didactic management are: design, organization and management, modeling, diagnostics − which are the foundation of methodical work of a teacher. Mastering by the students of didactic content management is performed in the process of work on the system of practical training built on the principle of comprehensiveness. Key words: an integrated approach, methodological skills, didactic management, training of future teachers of physics .uk
dc.description.abstractАктуальність розглядуваної у статті проблеми обумовлена потребою розробки комплексного підходу до формування методичної майстерності майбутніх педагогів. Розкривається сутність комплексного підходу, головні ознаки. Його реалізація здійснюється у процесі опанування студентами системи дидактичного менеджменту. Структурні компоненти дидактичного менеджменту: проектування, організація і управління, моделювання, діагностика – складають основу методичної роботи вчителя. Опанування студентами змісту дидактичного менеджменту здійснюється у процесі роботи над системою практичних занять, які побудовані за принципом комплексності. В розробці тематики та змісту таких занять полягає перспектива подальшого дослідження. Ключові слова: комплексний підхід, методична майстерність, дидактичний менеджмент, підготовка майбутніх учителів фізики.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherВидавництво УжНУ "Говерла"uk
dc.subjectкомплексний підхідuk
dc.subjectметодична майстерністьuk
dc.subjectдидактичний менеджментuk
dc.subjectпідготовка майбутніх учителів фізикиuk
dc.titleКомплексний підхід у формуванні методичної майстерності вчителя фізикиuk
dc.title.alternativeComprehensive approach in the formation of methodological skills of physics teacheruk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeСтаттяuk
Розташовується у зібраннях:Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 30 - 2014



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.