Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/29027
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorГрабар, Марина Василівна-
dc.contributor.authorПичкар, Яна Володимирівна-
dc.date.accessioned2020-04-06T18:55:53Z-
dc.date.available2020-04-06T18:55:53Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationГрабар М. В., Пичкар Я. В. Expedia Group: шлях злиттів та поглинань на туристичному онлайн ринку. Вчені записки Таврійського національного університету імені В.І. Вернадського. Серія: Економіка і управління. 2019. Том 30 (69). № 5. С.1-5.uk
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/29027-
dc.description.abstractУ статті розглянуто основні злиття та поглинання Expedia Group. Встановлено, що основною причиною злиття і поглинання є прагнення одержати та підсилити синергетичний ефект, який полягає в тому що в результаті взаємодоповнюючих дій активів двох або декількох господарських суб’єктів можна отримати сукупний результат сума якого перевищить суму результатів окремих дій цих компаній. Дослідження становлення діджитал маркетлейсів у туризмі шляхом злиттів та поглинань розглянуто на прикладі Expedia Group – американської глобальної туристичної компанії. Колективно, бренди Expedia Group охоплюють практично кожен аспект дослідження, планування та бронювання подорожей, від вибору найкращого сидіння літака, читання особистих відгуків про готелі, до планування того, що робити в дестинації. Портфель Expedia Group обслуговує як відпочиваючих, так і ділових мандрівників, від бюджетного до розкішного відпочинку. Проаналізовано економічні наслідки поглинання об’єктом дослідження наступних компаній: Travelscape, VacationSpot, Classic Custom Vacations, Metropolitan Travel, Newtrade Technologies, Activity World, Egencia, Venere, Mobiata, Тrivago, Via Travel, Travelocity, Orbitz Worldwide, HomeAway, Pillow, ApartmentJet.uk
dc.language.isoukuk
dc.subjectзлиття та поглинання, туризм, Expedia Group, глобальна туристична компанія.uk
dc.titleEXPEDIA GROUP: ШЛЯХ ЗЛИТТІВ ТА ПОГЛИНАНЬ НА ТУРИСТИЧНОМУ ОНЛАЙН РИНКУuk
dc.title.alternativeEXPEDIA GROUP: THE WAY OF MERGERS AND ACQUISITIONS ON THE TOURIST ONLINE MARKETuk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeСтаттяuk
Appears in Collections:Наукові публікації кафедри туризму

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ТНУ 30 (69) №5_часть 1-1-12.pdf484.15 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.