Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/29154
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorДуб, Мар'яна Михайлівна-
dc.date.accessioned2020-05-05T16:28:51Z-
dc.date.available2020-05-05T16:28:51Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationДуб Мар’яна Можливості використання мультимедіа технологій в процесі фізичної реабілітації студенток з ожирінням і ризиком розвитку метаболічного синдрому Актуальні проблеми фізичної культури, спорту, фізичної терапії та ерготерапії: біомеханічні, психофізіологічні та метрологічні аспекти: Матеріали ІІ Всеукраїнської електронної науково-практичної конференції з міжнародною участю (Київ, 23 травня 2019 р.). Україна. 2019. С. 98–100.uk
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/29154-
dc.description.abstractІнформаційні процеси стають однією з найважливіших складових життєдіяльності людини і соціуму [1, 2]. Використання інформаційних технологій в освітньому процесі - вимога реальності, неминучість, викликана інформаційно-технологічної грамотністю сучасних студентів. В даний час фахівцями [4, 7] ставиться питання про необхідність розробки і впровадження засобів мультимедіа в процес фізичної реабілітації. Відзначається, що мультимедійні засоби допоможуть здійснити зміну парадигми способу життя людей з ожирінням та ризиком розвитку метаболічного синдрому, розкрити і розвинути індивідуальні можливості людини, сформувати теоретичний базис про здоровий спосіб життя [3, 5].uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherhttp://www.uni-sport.edu.ua/content/naukovi-konferenciyi-ta-seminaryuk
dc.titleМожливості використання мультимедіа технологій в процесі фізичної реабілітації студенток з ожирінням і ризиком розвитку метаболічного синдромуuk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeТези до статтіuk
Appears in Collections:Наукові публікації кафедри наук про здоров’я

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
М.М. Дуб.pdf501.99 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.