Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/296
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Божко Єлізавета Анатоліївна, Єлізавета Анатоліївна | - |
dc.date.accessioned | 2014-12-08T12:54:05Z | - |
dc.date.available | 2014-12-08T12:54:05Z | - |
dc.date.issued | 2014 | - |
dc.identifier.citation | Божко, Є. А. Методологічні підходи до аналізу проблеми розвитку аксіологічних засад управління освітніми установами у вітчизняній педагогічній теорії (остання чверть ХХ ст. – початок ХХІ ст.) [Текст] / Є. А. Божко // Науковий вісник Ужгородського національного університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / гол. ред. І.В. Козубовська. – Ужгород: Говерла, 2014. – Вип.31. – С. 26–29. – Рез. рос., англ. – Бібліогр.: с. 29 (5 назв). | uk |
dc.identifier.uri | https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/296 | - |
dc.description | The article discusses the rationale methodological foundations, identified methodological approaches and choice of methodological approaches to the analysis of development of axiological foundations problems of educational institutions management in home educational theory (the last quarter of XX – beginning of XXI century). Methodology in the process of investigation has determinative role promoting integrity, consistency, efficiency and professional focus of research. Scientific approaches reveal the prospects for further study of the problem and improve the system of education management. Key words: methodology, methodological approaches, axiology , values, education management. | en |
dc.description.abstract | В статті розглянуто обґрунтування методологічних за-сад, виділених методологічних підходів та вибір методологіч-них підходів до аналізу проблеми розвитку аксіологічних засад управління освітніми установами у вітчизняній педагогічній теорії (остання чверть ХХ – початок ХХІ ст.). Методологія в процесі дослідження має визначальну роль сприяючи цілісності, системності, результативності та підвищенню професійній спрямованості дослідницької діяльності. Наукові підходи роз-кривають перспективи подальшого дослідження проблеми та вдосконалення системи управління освітою. Ключові слова: методологія, методологічні підходи, аксіоло-гія, цінності, управління освітою. | uk |
dc.language.iso | uk | uk |
dc.publisher | Видавництво УжНУ "Говерла" | uk |
dc.relation.ispartofseries | Педагогіка. Соціальна робота; | - |
dc.subject | методологія | uk |
dc.subject | методологічні підходи | uk |
dc.subject | аксіологія | uk |
dc.subject | цінності | uk |
dc.subject | управління освітою | uk |
dc.title | Методологічні підходи до аналізу проблеми розвитку аксіологічних засад управління освітніми установами у вітчизняній педагогічній теорії (остання чверть ХХ ст. – початок ХХІ ст.) | uk |
dc.title.alternative | Methodological approaches to the analysis of axiology principles of development in management of educational establishments in home pedagogical theory (the last quarter of ХХ – beginning of ХХІ century) | uk |
dc.type | Text | uk |
dc.pubType | Стаття | uk |
Appears in Collections: | Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 31 - 2014 |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
МЕТОДОЛОГІЧНІ ПІДХОДИ ДО АНАЛІЗУ ПРОБЛЕМИ РОЗВИТКУ АКСІОЛОГІЧНИХ ЗАСАД УПРАВЛІННЯ.pdf | 474.18 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.