Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/296
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorБожко Єлізавета Анатоліївна, Єлізавета Анатоліївна-
dc.date.accessioned2014-12-08T12:54:05Z-
dc.date.available2014-12-08T12:54:05Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.citationБожко, Є. А. Методологічні підходи до аналізу проблеми розвитку аксіологічних засад управління освітніми установами у вітчизняній педагогічній теорії (остання чверть ХХ ст. – початок ХХІ ст.) [Текст] / Є. А. Божко // Науковий вісник Ужгородського національного університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / гол. ред. І.В. Козубовська. – Ужгород: Говерла, 2014. – Вип.31. – С. 26–29. – Рез. рос., англ. – Бібліогр.: с. 29 (5 назв).uk
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/296-
dc.descriptionThe article discusses the rationale methodological foundations, identified methodological approaches and choice of methodological approaches to the analysis of development of axiological foundations problems of educational institutions management in home educational theory (the last quarter of XX – beginning of XXI century). Methodology in the process of investigation has determinative role promoting integrity, consistency, efficiency and professional focus of research. Scientific approaches reveal the prospects for further study of the problem and improve the system of education management. Key words: methodology, methodological approaches, axiology , values, education management.en
dc.description.abstractВ статті розглянуто обґрунтування методологічних за-сад, виділених методологічних підходів та вибір методологіч-них підходів до аналізу проблеми розвитку аксіологічних засад управління освітніми установами у вітчизняній педагогічній теорії (остання чверть ХХ – початок ХХІ ст.). Методологія в процесі дослідження має визначальну роль сприяючи цілісності, системності, результативності та підвищенню професійній спрямованості дослідницької діяльності. Наукові підходи роз-кривають перспективи подальшого дослідження проблеми та вдосконалення системи управління освітою. Ключові слова: методологія, методологічні підходи, аксіоло-гія, цінності, управління освітою.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherВидавництво УжНУ "Говерла"uk
dc.relation.ispartofseriesПедагогіка. Соціальна робота;-
dc.subjectметодологіяuk
dc.subjectметодологічні підходиuk
dc.subjectаксіологіяuk
dc.subjectцінностіuk
dc.subjectуправління освітоюuk
dc.titleМетодологічні підходи до аналізу проблеми розвитку аксіологічних засад управління освітніми установами у вітчизняній педагогічній теорії (остання чверть ХХ ст. – початок ХХІ ст.)uk
dc.title.alternativeMethodological approaches to the analysis of axiology principles of development in management of educational establishments in home pedagogical theory (the last quarter of ХХ – beginning of ХХІ century)uk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeСтаттяuk
Appears in Collections:Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 31 - 2014



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.