Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/30558
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorСітар, Д. М.-
dc.date.accessioned2020-10-08T11:05:58Z-
dc.date.available2020-10-08T11:05:58Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.issn2663-5399-
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/30558-
dc.description.abstractСтаттю присвячено висвітленню конституційних принципів організації цілісної системи публічної адміністрації. Зроблено висновок, що вихідними ідеями, які покла- дені в основу формування різноманітної організації, якою є публічна адміністрація, є принципи розмежування та інтеграції. Перший принцип розмежування стосується структури: органів, спеціальних установ, які наділені компетенцією та певним рівнем самостійності у прийнятті рішень. Принцип розмежування в організації системи пу- блічної адміністрації означає наявність різних інституцій, які організовані переважно у державну ієрархічну структуру. Інший принцип інтеграції формує функціональні ком- поненти системи публічної адміністрації: порядок прийняття рішень, обміну інфор- мацією, здійснення контролю. Саме цей принцип забезпечує цілісність, незважаючи на наявні різні організаційні структури різної форми прийняття рішень (колегіальної і одноособової) та функціональної спрямованості, органи місцевого самоврядування, інші суб’єкти, що здійснюють адміністрування, в тому числі і суб’єкти приватного пра- ва. У статті також приділено увагу питанню легітимації органів, які здійснюють управ- ління та адміністрування. Хоча, як встановлено, це не є таким простим питанням, як, скажімо, для органів законодавчої влади, де легітимація реалізується за допомогою виборів та голосування. Водночас органи виконавчої влади, так само як і парламент, підпадають під регулятивну дію статті 5 Конституції, а суб’єктом легітимації виступає народ як сукупність осіб, що не визначає себе за будь-якими груповими критеріями: політичними, ціннісними тощо. Така легітимація насамперед проявляється через іє- рархічну вищість парламентського закону стосовно актів будь-якого органу публічної адміністрації та через способи безпосереднього та опосередкованого (наприклад, діяльність Рахункової палати) парламентського контролю.uk
dc.description.abstractThe article is devoted to the coverage of the constitutional principles of the organization of the integral system of public administration. It is concluded that the initial ideas that underlie the formation of a diverse organization, which is a public administration, are the principles of delimitation and integration. The first principle of differentiation concerns the structure: bodies, special institutions, which are endowed with competence and a certain level of independence in decision-making. The principle of delimitation in the organization of the system of public administration means the existence of different institutions, which are organized mainly in the state hierarchical structure. Another principle of integration forms the functional components of the system of public administration: the order of decision-making, information exchange, control. It is this principle that ensures integrity, despite the existence of different organizational structures of different forms of decision- making (collegial and individual) and functional orientation, local governments, other administrative entities, including private law entities. The article also pays attention to the issue of legitimacy of the bodies that carry out management and administration. Although, as it turns out, this is not as simple an issue as, say, for the legislature, where legitimacy is exercised through elections and voting. At the same time, the executive branch, as well as the parliament, falls under the regulatory effect of Article 5 of the Constitution, and the subject of legitimation is the people, as a set of persons who do not define themselves by any group criteria: political, value, etc. Such legitimacy is manifested, first of all, through the hierarchical superiority of parliamentary law in relation to the acts of any body of public administration and the methods of direct and indirect (for example, the activities of the Accounting Chamber) parliamentary control.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherВидавничий дім "Гельветика"uk
dc.relation.ispartofseriesКонституційно-правові академічні студії №1.;-
dc.subjectконституційні принципиuk
dc.subjectоргани виконавчої владиuk
dc.subjectпублічна адміністраціяuk
dc.subjectрозмежуванняuk
dc.subjectінтеграціяuk
dc.subjectлегітимаціяuk
dc.subjectconstitutional principlesuk
dc.subjectexecutive bodiesuk
dc.subjectpublic administrationuk
dc.subjectdelimitationuk
dc.subjectintegrationuk
dc.subjectlegitimationuk
dc.titleКОНСТИТУЦІЙНІ ПРИНЦИПИ РОЗМЕЖУВАННЯ ТА ІНТЕГРАЦІЇ В ОСНОВІ ПОБУДОВИ СИСТЕМИ ПУБЛІЧНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇuk
dc.title.alternativeCONSTITUTIONAL PRINCIPLES OF DISTRIBUTION AND INTEGRATION IN THE PUBLIC ADMINISTRATION SYSTEMuk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeСтаттяuk
Appears in Collections:Конституційно-правові академічні студії Випуск 1. 2020

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Сітар Д.М.,.pdf754.49 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.