Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/31540
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorКацьора, Олександр Валентинович-
dc.date.accessioned2020-11-16T11:13:23Z-
dc.date.available2020-11-16T11:13:23Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.issn2663-5216-
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/31540-
dc.description.abstractСтаття присвячена розгляду феномену соціальної відповідальності підприємництва та його основним характеристикам. Проаналізовано поняття соціальної відповідальності бізнесу як відповідальність організації за вплив своїх рішень та діяльності на суспільство і навколишнє середовище, що реалізується через прозору та етичну поведінку, відповідає сталому розвитку та добробуту суспільства, враховує очікування зацікавлених сторін, поширена в усій організації і не суперечить відповідному законодавству і міжнародним нормам поведінки. Встановлено, що в історії бізнесу проблема відповідальності вирішувалася у двох напрямках: перший пов’язаний з думкою про те, що підприємець, який організував бізнес, вже цим самим забезпечив соціальні потреби певного кола споживачів, а другий напрям засуджує орієнтацію бізнесу лише на власні потреби. У статті виокремлено дві моделі підприємницької діяльності, які характеризують рівень соціально-історичної зрілості такої діяльності – економічну та соціально-економічну. У статті охарактеризовано складові компоненти соціальної відповідальності бізнесу, які включають відповідального виробника (забезпечення якісною продукцією), відповідального роботодавця (соціальний захист працівників), відповідального учасника соціальних відносин (забезпечення добробуту суспільства), відповідального учасника економічних та політичних відносин з державою (діяльність відповідно до законодавства, в тому числ податкового), відповідального ділового партнера (дотримання міжпартнерських угод і професійних стандартів діяльності). Також у статті відображено ряд моделей соціальної відповідальності бізнесу, які відображають формування системи соціальної відповідальності у компаніях різних країн світу. Виокремлено американську, європейську, британську, японську та пострадянську моделі корпоративної соціальної відповідальності.uk
dc.language.isoukuk
dc.subjectсоціальна відповідальність бізнесу, підприємництво, суспільство, моделі соціальної відповідальності бізнесу, соціальна функція підприємництва.uk
dc.titleТеоретичний аналіз соціальної відповідальності підприємництваuk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeСтаттяuk
Appears in Collections:Наукові публікації кафедри соціології і соціальної роботи



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.