Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/32532
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorАзарова, Л. Є.-
dc.contributor.authorПустовіт, Т. М.-
dc.contributor.authorГорчинська, Л. В.-
dc.date.accessioned2021-01-19T12:17:05Z-
dc.date.available2021-01-19T12:17:05Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationАзарова, Л. Є. Використання мультимедійних технологій у виіченні фразеологізмів на заняттях з української мови як іноземної / Л. Є. Азарова, Т. М. Пустовіт, Л. В. Горчинська // Закарпатські філологічні студії. – Ужгород : Видавничий дім "Гельветика", 2020. – Т. 1, №Вип. 13. – С. 7-11. – Рез., укр., англ. – Бібліогр: с. 11 (11 назв).uk
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/32532-
dc.description.abstractУ статті розглянуто особливості використання інноваційних мультимедійних технологій під час вивчення фразеології на заняттях з української мови як іноземної. Виділено аудіовізуальний метод як найбільш доступний для використання та дієвий, оскільки відеоматеріали забезпечують високу інформативну ємність матеріалу, наочне наповнення уроку, підвищують інтенсивність та якість проведення заняття, стимулюють пізнавальну активність студентів, надають можливості для формування мовної, мовленнєвої, соціокультурної компетенції. Зосереджено увагу на особливостях презентації української фразеології у групі іноземних студентів на матеріалі мультиплікаційного короткометражного фільму. Авторами доведено, що лінгвокультурологічний аспект автентичного відеоматеріалу сприяє кращому формуванню комунікативної компетенції іноземних студентів. Проаналізовано найбільш вживані фразеологічні одиниці, що мають яскраво виражене емоційно-експресивне забарвлення і здавна вважаються однією зі специфічних рис кожної мови. З’ясовано, що українські фразеологізми є вдалим засобом прикраси або надання соціальної оцінки тексту, оскільки в багатьох фразеологізмах розкрито позитивне ставлення до праці, освіти, науки, а також засуджуються боягузтво, егоїзм, жадібність, брехливість та інші людські вади. Запропоновано методичні матеріали до заняття із використанням сучасного короткометражного мультиплікаційного фільму, перегляд якого супроводжено передтекстовими, притекстовими та післятекстовими завданнями, спрямованими на засвоєння фразеологічних одиниць та їх активне використання в спілкуванні. Стверджено, що застосування інноваційних технологій під час вивчення фразеологізмів студентами-іноземцями сприяє їхній адаптації в україномовному середовищі, дає змогу розширити знання про національну культуру народу, мову якого вони вивчаютьuk
dc.language.isoukuk
dc.publisherВидавничий дім "Гельветика"uk
dc.subjectмультимедійні технологіїuk
dc.subjectукраїнська мова як іноземнаuk
dc.subjectмультиплікаційний фільмuk
dc.subjectкороткометражний фільмuk
dc.subjectстуденти-іноземціuk
dc.subjectфразеологіяuk
dc.subjectпередтекстовіuk
dc.subjectпритекстовіuk
dc.subjectпіслятекстові завданняuk
dc.titleВикористання мультимедійних технологій у вивченні фразеологізмів на заняттях з української мови як іноземноїuk
dc.title.alternativeUsage of the multimedia technologies in studing phraseology аt the classes of ukrainian language as a foreignen
dc.typeTextuk
dcterms.alternativeUsage of the multimedia technologies in studing phraseology аt the classes of ukrainian language as a foreign-
dcterms.alternativeUsage of the multimedia technologies in studing phraseology аt the classes of ukrainian language as a foreignen
dc.pubTypeСтаттяuk
Appears in Collections:Закарпатські філологічні студії Випуск 13 Том 1 2020



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.