Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/326
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorМикитенко, Наталія Олександрівна-
dc.date.accessioned2014-12-10T11:48:31Z-
dc.date.available2014-12-10T11:48:31Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.citationМикитенко, Н. О. Конструювання і функціонування ефективної системи формування іншомовної професійної компетентності майбутніх фахівців нефілологічного профілю [Текст] / Н. О. Микитенко // Науковий вісник Ужгородського національного університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / гол. ред. І.В. Козубовська. – Ужгород: Говерла, 2014. – Вип. 31. – С. 97–101. – Рез. рос., англ. – Бібліогр.: с. 100-101 (19 назв).uk
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/326-
dc.descriptionThe research defines the key characteristics of an effective system of building ESP competence in future specialists of non-philological specialities. Adaptive dissipative system has proven to be an effective system of building ESP competence in future specialists of non-philological profile. The peculiarities of construction and operation of an effective system of building ESP competence in students majoring in non-philological specialities have been analysed. The key components of the adaptive dissipative system of building ESP competence in future specialists of non-philological specialities have been defined. Key words: ESP competence, students majoring in non-philological specialities, system of building ESP competence adaptive dissipative system of building ESP competence in future specialists of non-philological specialities.uk
dc.description.abstractУ статті визначено ключові характеристики ефективної системи формування іншомовної професійної компетентності майбутніх фахівців нефілологічного профілю. Встановлено, що ефективною системою формування іншомовної професійної компетентності майбутніх фахівців нефілологічного профілю є адаптивна дисипативна. Здійснено аналіз особливостей кон-струювання і функціонування ефективної системи формування іншомовної професійної компетентності майбутніх фахівців нефілологічного профілю. Визначено ключові компоненти адап-тивної дисипативної системи формування іншомовної про-фесійної компетентності майбутніх фахівців нефілологічного профілю. Ключові слова: іншомовна професійна компетентність, фахівці нефілологічного профілю, система формування іншо-мовної професійної компетентності, адаптивна дисипативна система формування іншомовної професійної компетентності майбутніх фахівців нефілологічного профілю.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherВидавництво УжНУ "Говерла"uk
dc.relation.ispartofseriesПедагогіка. Соціальна робота;-
dc.subjectіншомовна професійна компетентністьuk
dc.subjectфахівці нефілологічного профілюuk
dc.subjectсистема формування іншомовної професійної компетентностіuk
dc.subjectадаптивна дисипативна система формування іншомовної професійної компетентності майбутніх фахівців нефілологічного профілюuk
dc.titleКонструювання і функціонування ефективної системи формування іншомовної професійної компетентності майбутніх фахівців нефілологічного профілюuk
dc.title.alternativeConstruction and functioning of effective system of formation of foreign language professional competence of non−philological profile specialistsuk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeСтаттяuk
Appears in Collections:Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 31 - 2014



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.