Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/32995
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБіла-Тіунова, Л.Р.-
dc.contributor.authorХамходера, О.П.-
dc.date.accessioned2021-02-04T09:13:30Z-
dc.date.available2021-02-04T09:13:30Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationБіла-Тіунова, Л. Р. Щодо визначення поняття "Викладацька діяльність" у контексті антикорупційного законодавства [Текст] / Л. Р. Біла-Тіунова, О. П. Хамходера // Науковий вісник Ужгородського Національного університету : серія: Право / гол.ред. Ю.М. Бисага. – Ужгород : Видавничий дім "Гельветика", 2017. – Т. 2№Вип. 43. – С.28-32. – Бібліогр.с.32 (21 назва)uk
dc.identifier.issn2307-3322-
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/32995-
dc.description.abstractСтаттю присвячено висвітленню змістовних та формальних рис поняття «викладацька діяльність» у контексті антикорупційного законодавства України. Обґрунтовано позицію щодо недопустимості ототожнення понять «викла- дацька діяльність» та «педагогічна діяльність» і, відповідно, тези про їх співвідношення як цілого і частки. Акценто- вано увагу на тому, що діяльність кваліфікується як викладацька за наявності ряду факторів: освіти особи, форми здійснюваного освітнього заходу, наявності правового зв’язку з навчальним закладом, оформлення трудового до- говору тощо.uk
dc.description.abstractСтаттю присвячено висвітленню змістовних та формальних рис поняття «викладацька діяльність» у контексті антикорупційного законодавства України. Обґрунтовано позицію щодо недопустимості ототожнення понять «викла- дацька діяльність» та «педагогічна діяльність» і, відповідно, тези про їх співвідношення як цілого і частки. Акценто- вано увагу на тому, що діяльність кваліфікується як викладацька за наявності ряду факторів: освіти особи, форми здійснюваного освітнього заходу, наявності правового зв’язку з навчальним закладом, оформлення трудового до- говору тощо.uk
dc.description.abstractThe article analyzes the substantive and formal traits of teaching in the context of anti-corruption legislation. Asserts the inadmissibility of equating the teaching activity with the pedagogical activity, relatively more essential content of the first one. Substantiates the authors’ opinion regarding the influence on the qualification of activities as the teaching of a number of factors: the education of the person, the forms of implementation of the educational activities, the presence of legal connection with the educational institution, registration of labor contract.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherВидавничий дім "Гельветика"uk
dc.relation.ispartofseriesПраво;-
dc.subjectсуміщення і сумісництвоuk
dc.subjectвикладацька діяльністьuk
dc.subjectпедагогічна діяльністьuk
dc.subjectантикорупційне законодавствоuk
dc.subjectадміністративна відповідальністьuk
dc.subjectсовмещение и совместительствоuk
dc.subjectпреподавательская деятельностьuk
dc.subjectпедагогическая деятельностьuk
dc.subjectантикоррупционное законодательствоuk
dc.subjectадминистративная ответственностьuk
dc.subjectcombinationuk
dc.subjectteaching activityuk
dc.subjectpedagogical activityuk
dc.subjectanti-corruption legislationuk
dc.subjectadministrative responsibilityuk
dc.titleЩодо визначення поняття "Викладацька діяльність" у контексті антикорупційного законодавстваuk
dc.title.alternativeRegarding the definition of “teaching activity” in the context of anti-corruption legislationuk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeСтаттяuk
Розташовується у зібраннях:2017 / Науковий вісник УжНУ. Серія: Право. Випуск 43. Том 2

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ЩОДО ВИЗНАЧЕННЯ ПОНЯТТЯ «ВИКЛАДАЦЬКА ДІЯЛЬНІСТЬ».pdf330.29 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.