Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/33072
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Бартош, Олена Павлівна | - |
dc.date.accessioned | 2021-02-05T11:19:42Z | - |
dc.date.available | 2021-02-05T11:19:42Z | - |
dc.date.issued | 2015-02 | - |
dc.identifier.citation | Бартош О.П. До проблеми теоретичної підготовки докторів соціальної роботи у Великій Британії // Науковий вісник Миколаївського національного університету імені В.О.Сухомлинського. Педагогічні науки: збірник наукових праць / За ред. О.М.Пєхоти. – №1(48), лютий. − 2015. – Миколаїв: МНУ імені В.О.Сухомлинського, 2015. – С.25-30 | uk |
dc.identifier.uri | https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/33072 | - |
dc.description.abstract | На сьогодні у Великій Британії сформована досить цікава структура підготовки фахівців до роботи у соціальній сфері, представлена різнорівневою багатоступінчатою системою. В статті розкриті окремі особливості денної підготовки докторів наук у соціальній сфери у відповідних регіонах Великої Британії. Представлені вимоги для вступу на докторські програми. Охарактеризовані етапи навчання. Визначені напрямки підготовки докторів у соціальній сфері: «соціологія», «соціальна робота», «соціальна політика», «кримінологія», «слабоумство» та ін. Запропонована для розгляду програма підготовків докторантів за напрямком «соціальна робота» в Університеті м.Стрелінг (Шотландія). | uk |
dc.language.iso | uk | uk |
dc.publisher | МНУ імені В.О.Сухомлинського | uk |
dc.subject | професійна підготовка, соціальний працівник, доктор наук. | uk |
dc.title | До проблеми теоретичної підготовки докторів соціальної роботи у Великій Британії | uk |
dc.type | Text | uk |
dc.pubType | Стаття | uk |
Appears in Collections: | Наукові публікації кафедри соціології і соціальної роботи |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Бартош.doc | 115.5 kB | Microsoft Word | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.