Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/33283
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorГродська, Е. Б.-
dc.date.accessioned2021-02-12T14:25:42Z-
dc.date.available2021-02-12T14:25:42Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationГродська, Е. Б. Розуміння контексту іспанської культурної картини світу при вивченні іспанської мови [Текст] / Е. Б. Гродська // Закарпатські філологічні студії : науковий журнал/ голов. ред. І. М. Зимомря. – Ужгород : Видавничий дім "Гельветика", 2019. – Т. 1. – Вип. 9. – С. 155-157. – Бібліогр.: с. 157 (7 назв)uk
dc.identifier.issn2663-4899-
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/33283-
dc.description.abstractМета роботи. Головного метою дослідження є аналіз основних характеристик іспанської культурної картини світу та їх вплив на формування міжкультурної мовної компетенції при вивченні іспанської мови. Методологія дослідження ґрунтується на застосуванні загального наукового принципу об’єктивності; аналітичного, філологічного, культурологічного та компаративного методів у дослідженні розуміння контексту іспанської культурної картини світу та її вплив на формування міжкультурної мовної компетенції. Наукова новизна роботи полягає в дослідженні впливу культурної картині світу Іспанії на адекватне розуміння реалій, асоціацій та культури при вивченні іспанської мови через аналіз її головних характеристик, таких як рухи відродження регіональних культур Іспанії, католицизм, “Españolismo” і “Hispanidad”. Висновки. В результаті проведеного дослідження можна дійти висновків, що оволодіння іноземною мовою уможливлює підхід до її вивчення не лише як певної лінгвістичної системи, а й засобу міжкультурного спілкування. Отже, у процесі міжкультурної комунікації важливу роль відіграє збіг культурних картин світу учасників. Кардинальні відмінності в картинах світу істотно ускладнюють культурний діалог і можуть привести до комунікативних невдач. У подібному випадку виникає необхідність певним чином впорядкувати їх. Для подолання міжкультурних комунікаційних труднощів необхідно розвивати культурну терпимість і володіти міжкультурними компетенціями.uk
dc.description.abstractЦель работы. Главной целью исследования является анализ основных характеристик испанской культурной картины мира и их влияние на формирование межкультурной языковой компетенции при изучении испанского языка. Методология исследования основана на применении общего научного принципа объективности; аналитического, филологического, культурологического и сравнительного методов в исследовании понимания контекста испанской культурной картины мира и ее влияние на формирование межкультурной языковой компетенции. Научная новизна работы заключается в исследовании влияния культурной картины мира Испании на адекватное понимание реалий, ассоциаций и культуры при изучении испанского языка через анализ ее основных характеристик, таких как движения возрождения региональных культур Испании, католицизм, “Españolismo” и “Hispanidad”. Выводы. В результате проведенного исследования можно прийти к выводу, что овладение иностранным языком дает подход к его изучению не только как к определенной лингвистической системе, но и как к средству межкультурного общения. Итак, в процессе межкультурной коммуникации важную роль играет совпадение культурных картин мира участников. Кардинальные различия в картинах мира существенно затрудняют культурный диалог и могут привести к коммуникативным неудачам. В подобном случае возникает необходимость привести их в соответствие друг с другом. Для преодоления межкультурных коммуникационных трудностей необходимо развивать культурную терпимость и обладать межкультурной компетенцией.uk
dc.description.abstractThe purpose of the work. The main purpose of this study is to analyze the main characteristics of the Spanish cultural picture of the world and their influence on the formation of intercultural language competence when learning the Spanish language. The research methodology is based on the application of the general scientific principle of objectivity; analytical, philological, cultural and comparative methods in the study of the understanding of the context of the Spanish cultural picture of the world and its influence on the formation of intercultural language competence. The scientific novelty of the work lies in the study of the influence of the cultural picture of the world of Spain on an adequate understanding of the realities, associations and culture when learning the Spanish language through the analysis of its main characteristics, such as the movement of the revival of regional cultures of Spain, Catholicism, “Españolismo” and “Hispanidad”. Conclusions. As a result of the study, it can be concluded that mastering a foreign language makes the approach to its study not only as a certain linguistic system, but also as a means of intercultural communication. So, in the process of intercultural communication, an important role is played by the coincidence of the cultural pictures of the world of the participants. Fundamental differences in the pictures of the world significantly impede cultural dialogue and can lead to communicative failures. In such a case, it becomes necessary to bring them in line with each other. To overcome intercultural communication difficulties, it is necessary to develop cultural tolerance and have intercultural competence.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherВидавничий дім "Гельветика"uk
dc.relation.ispartofseriesЗакарпатські філологічні студії;-
dc.subjectмовна компетенціяuk
dc.subjectкультурна картина світуuk
dc.subjectіспанська моваuk
dc.subjectполідисциплінарні підходиuk
dc.subjectлінгвістична системаuk
dc.subjectміжкультурна комунікаціяuk
dc.subjectкомунікативні невдачіuk
dc.subjectязыковая компетенцияuk
dc.subjectкультурная картина мираuk
dc.subjectиспанский языкuk
dc.subjectполидисциплинарный подходuk
dc.subjectлингвистическая системаuk
dc.subjectмежкультурная коммуникацияuk
dc.subjectкоммуникативные неудачиuk
dc.subjectlanguage competenceuk
dc.subjectcultural worldviewuk
dc.subjectSpanish languageuk
dc.subjectmultidisciplinary approachesuk
dc.subjectlinguistic systemuk
dc.subjectintercultural communicationuk
dc.subjectcommunicative failuresuk
dc.titleРозуміння контексту іспанської культурної картини світу при вивченні іспанської мовиuk
dc.title.alternativeUnderstanding of the context of the spanish cultural picture of the world when learning the spanish languageuk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeСтаттяuk
Appears in Collections:Закарпатські філологічні студії Випуск 9 Том 1 (2019)



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.