Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/33294
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЗадорожня, Г.В.-
dc.contributor.authorЗадорожний, Б.Ю.-
dc.date.accessioned2021-02-13T17:03:20Z-
dc.date.available2021-02-13T17:03:20Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationЗадорожня, Г. В. Нормотворча компетенція глави держави / Г. В. Задорожня, Б. Ю. Задорожний // Науковий вісник Ужгородського Національного університету : серія: Право / гол.ред. Ю.М. Бисага. – Ужгород : Видавничий дім "Гельветика", 2017. – №Вип. 42. – С.40-43. – Рез. укр., рос., англ.мовами. – Бібліогр.:с.43 (8 назв).uk
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/33294-
dc.description.abstractУ статті здійснено порівняльно-правовий аналіз конституційного законодавства в аспекті нормотворчої ком- петенції глави держави в Україні та глав зарубіжних держав. Зроблено висновок, що главі держави в Україні необхідно надати право в аспекті делегованого законодавства приймати правові акти, юридична сила яких прирівнюється до закону, лише з вичерпного переліку питань, передбаченого Конституцією. Обґрунтовано, що така діяльність глави держави буде безпечною за умови здійснення ефективного парламентського контролю. Законодавство України має визначити предмет правового регулювання директив і наказів глави держави як Верховного Головнокомандувача Збройних Сил України, а також процедуру їх скасування.uk
dc.description.abstractВ статье осуществлен сравнительно-правовой анализ конституционного законодательства в аспекте нор- мотворческой компетенции главы государства в Украине и глав зарубежных государств. Сделан вывод, что главу государства в Украине необходимо наделить правом в аспекте делегированного законодательства при- нимать правовые акты, юридическая сила которых приравнивается к закону, только по исчерпывающему пе- речню вопросов, предусмотренному Конституцией. Обосновано, что такая деятельность главы государства будет безопасной при условии осуществления эффективного парламентского контроля. Законодательство Украины должно определить предмет правового регулирования директив и приказов главы государства как Верховного Главнокомандующего Вооруженных Сил Украины, а также процедуру их отмены.uk
dc.description.abstractThis article provides a comparatively-legal analysis of constitutional law in respect of legislative competence of the President of Ukraine and heads of foreign states.It is concluded that the head of state in Ukraine should be given in terms of delegated legislation to make regulations, validity of which is equal to the law, only an exhaustive list of questions provided by the constitution of the state.Proved that the activities of the President will be safe only for the conditions of effective parliamentary control. It is concluded that the legislation Ukraine should identify the subject of legal regulation directives and orders of the President as the Supreme Commander of the Armed Forces of Ukraine, as well as the procedure for their withdrawal.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherВидавничий дім "Гельветикаuk
dc.relation.ispartofseriesПраво;-
dc.subjectглава державиuk
dc.subjectнормотворча компетенціяuk
dc.subjectделеговане законодавствоuk
dc.subjectуказиuk
dc.subjectрозпорядженняuk
dc.subjectглава государстваuk
dc.subjectнормотворческая компетенцияuk
dc.subjectделегированное законодательствоuk
dc.subjectуказыuk
dc.subjectраспоряженияuk
dc.subjecthead of the stateuk
dc.subjectnormative competenceuk
dc.subjectdelegated legislationuk
dc.subjectdecreesuk
dc.subjectordersuk
dc.titleНормотворча компетенція глави державиuk
dc.title.alternativeThe normative competence of head of the stateuk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeСтаттяuk
Розташовується у зібраннях:Науковий вісник УжНУ. Серія: Право. Випуск 42. - 2017

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
НОРМОТВОРЧА КОМПЕТЕНЦІЯ ГЛАВИ ДЕРЖАВИ.pdf311.75 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.