Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/3335
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorКовтуненко, К.В.-
dc.contributor.authorБашинська, І.О.-
dc.date.accessioned2015-07-02T07:32:32Z-
dc.date.available2015-07-02T07:32:32Z-
dc.date.issued2012-
dc.identifier.citationКовтуненко, К. В. Використання маркетингових засобів для комерціалізації результатів наукових досліджень [Текст] / К. В. Ковтуненко, І. О. Башинська // Науковий вісник Ужгородського університету : Серія: Економіка / В.П. Мікловда, М.І. Пітюлич, Н.М. Гапак. – Ужгород: Видавництво УжНУ «Говерла», 2012. – Вип. 2 (36). – С. 47–51. – Бібліогр.: с. 51 (7 назв).uk
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/3335-
dc.descriptionThe article contains the analysis of the state of commercialization the results of scientific researches in Ukraine. It is educed, that the state is unsatisfactory and the wide use of row of marketing measures is needed on every stage. It is considered in the article, in what way it is possible to use marketing facilities (first of all, SWOTanalysis) for commercialization the results of scientific researches. Key words: innovative technology, research, commercialization, marketing, SWOT-analysis.uk
dc.description.abstractУ статті проаналізовано стан комерціалізації результатів наукових досліджень в Україні. Виявлено, що стан незадовільний та потребує широкого застосування низки маркетингових заходів на кожному етапі. У статті розглянуто, як можливо використовувати маркетингові засоби (насамперед, SWOTаналіз) як інструмент комерціалізації результатів наукових досліджень. Ключові слова: інноваційна технологія, наукові дослідження, комерціалізація, маркетингова діяльність, SWOT-аналіз.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherВидавництво УжНУ "Говерла"uk
dc.relation.ispartofseriesЕкономіка;-
dc.subjectінноваційна технологіяuk
dc.subjectнаукові дослідженняuk
dc.subjectкомерціалізаціяuk
dc.subjectмаркетингова діяльністьuk
dc.subjectSWOT-аналізuk
dc.titleВикористання маркетингових засобів для комерціалізації результатів наукових дослідженьuk
dc.title.alternativeUse of marketing to commercialize results of scientific researchuk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeСтаттяuk
Appears in Collections:Науковий вісник УжНУ Серія: Економіка. Випуск 2 (36) - 2012



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.