Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/33547
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorСергієнко, М. С.-
dc.contributor.authorПідлужна, І. А.-
dc.contributor.authorМокрій, Я. О.-
dc.date.accessioned2021-02-24T10:08:58Z-
dc.date.available2021-02-24T10:08:58Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationСергієнко, М. С. Прагматичні аспекти дослідження англомовної військової реклами [Текст] / М. С. Сергієнко, І. А. Підлужна, Я. О. Мокрій // Закарпатські філологічні студії. – Ужгород : Видавничий дім "Гельветика", 2019. – Т. 1. – Вип. 10. – С. 109-114. – Бібліогр.: с. 114 (13 назв)uk
dc.identifier.issn2663-4899-
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/33547-
dc.description.abstractСтаттю присвячено проблемі вивчення прагматичних особливостей військової реклами на матеріалі англомовних військових рекламних роликів. Рекламний текст розглянуто як особливий вид тексту з максимальним прагматичним потенціалом. Охарактеризовано жанрові види військового рекламного дискурсу. Описано особливості композиційної структури рекламного тексту, акцентується увага на взаємозв’язку його вербальних і невербальних компонентів. Розглянуто прагматичні особливості англомовної військової реклами та запропоновано типологію концепцій військових рекламних роликів. Дослідивши низку військових відеороликів, автори виділяють концепції їх створення: патріотичну, особистісну, розважальну, інтелектуально-несподівану. Більшість досліджених англомовних військових рекламних роликів були створені за принципом патріотичної концепції. Автори дійшли висновку, що мовні засоби впливу (які спрямовані на справляння певного враження на реципієнта, а отже, є елементами прагматичного потенціалу тексту) військової реклами у переважній більшості є інтернаціональними. Особливо це стосується граматичних моментів. Більш національно специфічними є лексичні засоби, які несуть національну соціокультурну інформацію. Основними елементами прагматичного навантаження військової відеореклами є відеоряд, звуковий ряд і текст. Внаслідок взаємодії цих основних компонентів рекламного тексту відбувається його підсилений вплив на свідомість реципієнта. У текстах рекламних відеороликів проаналізовано прагматичні моменти, котрі виявляються на семантичному і структурному рівнях і потребують різного ступеня адаптації у перекладі українською мовою. На семантичному рівні прагматичний потенціал було знайдено у таких компонентах, як ключові слова, ключові фрази (слогани), реалії та усталені словосполучення. На структурному рівні найбільший прагматичний ефект справляють повтори слів, форм і конструкцій різного виду, а також коротка структура речень.uk
dc.description.abstractThe article is devoted to the problem of studying of the pragmatic features of military advertising on the material of English-language military advertising commercials. The advertising text is considered as a special type of text with the maximum pragmatic potential. Genre types of military advertising discourse are characterized. The features of the compositional structure of the advertising text are described and attention is focused on the relationship between its verbal and nonverbal components. The pragmatic features of English-language military advertising are considered and the typology of concepts of military commercials is proposed. Having studied a number of military commercials, the authors share the concept of their creation into the following types: patriotic; personal; entertaining; intellectually unexpected. Most of the English-language military videos were created on the principle of a patriotic concept. The authors came to conclusion that language means of influence (which are aimed at making a certain impression on the recipient, and, therefore, are elements of the pragmatic potential of the text), of the military advertising are international in the vast majority. It especially concerns grammatical moments. The lexical means, which bear the national socio-cultural information, are considerably more nationally specific. The main elements of the pragmatic loading of military video advertising are video, sound series and a text. As a result of the interaction of these main components of the advertising text, its influence on the mind of the recipient occurs. In the texts of promotional videos, pragmatic moments, which are manifested at the semantic and structural levels and require varying degrees of adaptation in Ukrainian, are analyzed. At the semantic level, pragmatic potential has been found in such components as keywords, key phrases (slogans), realities, and idioms. At the structural level, the most pragmatic effect is the repetition of words, forms and constructions of different kinds, as well as the short structure of sentences.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherВидавничий дім "Гельветика"uk
dc.relation.ispartofseriesЗакарпатські філологічні студії;-
dc.subjectрекламний дискурсuk
dc.subjectвійськова рекламаuk
dc.subjectрекламний відеороликuk
dc.subjectпрагматикаuk
dc.subjectінтернет-рекламаuk
dc.subjectadvertising discourseuk
dc.subjectmilitary advertisinguk
dc.subjectcommercialsuk
dc.subjectpragmaticsuk
dc.subjectInternet advertisinguk
dc.titleПрагматичні аспекти дослідження англомовної військової рекламиuk
dc.title.alternativeThe study of pragmatic aspects in the english military advertisinguk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeСтаттяuk
Appears in Collections:Закарпатські філологічні студії Випуск 10 (Том 1) 2019

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ПРАГМАТИЧНІ АСПЕКТИ ДОСЛІДЖЕННЯ.pdf409.73 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.