Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/3385
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorБулеца, Сібілла Богданівна-
dc.date.accessioned2015-07-02T11:23:17Z-
dc.date.available2015-07-02T11:23:17Z-
dc.date.issued2010-
dc.identifier.citationБулеца С.Б. Роль інформації та реклами в медичній діяльності // Держава і право: Збірник наукових праць. Юридичні і політичні науки. – Випуск 48. – К: Ін-т держави і права ім. В.М. Корецького НАН України; Спілка юристів України, 2010 – С.357-365.uk
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/3385-
dc.description.abstractІнформація повинна надаватися пацієнту з врахуванням рівня його розвитку і з мінімальним використанням незнайомої для нього спеціальної термінології. Відмова від інформації повинна бути зафіксована у письмовому вигляді. А також, законодавство встанавлює ті чи інші обмеження або особливі вимоги до реклами лікувальних засобів в залежності від категорії споживачів реклами.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherІн-т держави і права ім. В.М. Корецького НАН України; Спілка юристів Україниuk
dc.subjectЦивільне право і цивільний процес; сімейне право; міжнародне приватне правоuk
dc.subjectінформація, реклама, право, виконавець, послуга, пацієнт, лікувальний засіб.uk
dc.titleРоль інформації та реклами в медичній діяльностіuk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeСтаттяuk
Appears in Collections:Наукові публікації кафедри цивільного права та процесу



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.