Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/34259
Title: Перспективи впровадження компонентів проблеморієнтованого навчання у підготовку здобувачів освіти за спеціальностями фахівців мультидисциплінарних реабілітаційних команд.
Authors: Миронюк, Іван Святославович
Keywords: проблеморієнтоване навчання, фахівці, мультидисциплінарна реабілітаційна команда
Issue Date: 2021
Publisher: ДВНЗ "Ужгородський національний університет"
Citation: Миронюк І.С. Перспективи впровадження компонентів проблем орієнтованого навчання у підготовку здобувачів освіти за спеціальностями фахівців мультидисциплінарних реабілітаційних команд. Матеріали 75-ї підсумкової наукової конференції професорсько-викладацького складу Ужгородського національного університету. Факультет здоров’я та фізичного виховання. м. Ужгород 25 лютого 2021. С.96-98.
Abstract: Представлено результати дослідження перспектив впровадження компонентів проблеморієнтованого навчання для дисциплін блоку професійної підготовки в форматі мультидисциплінарних команд фахівців в освітньому процесі здобувачів освіти на факультеті здоров’я та фізичного виховання ДВНЗ «УжНУ».
Type: Text
Publication type: Тези до статті
URI: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/34259
Appears in Collections:Наукові публікації кафедри наук про здоров’я

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Проблеморієнтоване в підготовці МРК_тези.pdf163.73 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.