Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/3426
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorKuzmišin, Р.-
dc.date.accessioned2015-07-06T07:10:03Z-
dc.date.available2015-07-06T07:10:03Z-
dc.date.issued2012-
dc.identifier.citationKuzmisin, P. To the problem of global business and international business environment [Текст] / P. Kuzmisin // Науковий вісник Ужгородського університету : Серія: Економіка / В.П. Мікловда, М.І. Пітюлич, Н.М. Гапак. – Ужгород: Видавництво УжНУ "Говерла", 2012. – Вип. 3 (37). – C. 118–122. – Бібліогр.: с. 121–122 (67 назв).uk
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/3426-
dc.descriptionУ статті розглядаються прояви глобалізації в міжнародному підприємницькому середовищі та зміни в стратегії наднаціональних товариств з погляду критеріїв конкурентоспроможності. Також ідентифікуються тенденції розвитку сучасної хвилі глобалізації та категоризуються вигоди для фірм, які діють в міжнародному масштабі та мають користь з глобальної експансії. В статті особливо наголошується на потребі та значенні дослідження якості міжнародного підприємницького середовища для міжнародного підприємництва. Ключові слова: міжнародне підприємництво, міжнародне підприємницьке середовище, наднаціональні підприємства, інноваційне глобальне підприємництво.uk
dc.description.abstractThe study deals with the features of globalization in the international business environment, international business and changes in the strategy of multinational companies in terms of competitiveness criteria. Identifies developmental trends of the current wave of globalization and categorizes the benefits for companies that operate internationally and benefit from global expansion. The study specifically highlights the need for and importance of examining the quality of the international business environment for international business. Key words: international business, international business environment, multinational companies, innovative global business.uk
dc.language.isoenuk
dc.publisherВидавництво УжНУ "Говерла"uk
dc.relation.ispartofseriesЕкономіка;-
dc.subjectinternational businessuk
dc.subjectinternational business environmentuk
dc.subjectmultinational companiesuk
dc.subjectinnovative global businessuk
dc.titleTo the problem of global business and international business environmentuk
dc.title.alternativeДо проблеми глобалізації бізнесу і міжнародного підприємницького середовищаuk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeСтаттяuk
Располагается в коллекциях:2012 / Науковий вісник Ужгородського університету. Серія: Економіка. Випуск 3 (37)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
TO THE PROBLEM OF GLOBAL BUSINESS AND INTERNATIONAL BUSINESS ENVIRONMENT.pdf340.69 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.