Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/3490
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Ваколя, Тетяна Іванівна | - |
dc.date.accessioned | 2015-07-10T06:45:22Z | - |
dc.date.available | 2015-07-10T06:45:22Z | - |
dc.date.issued | 2014 | - |
dc.identifier.citation | Ваколя, Т. І. До проблеми професійної компетентності вчителя початкової школи [Текст] / Т. І. Ваколя // Науковий вісник Ужгородського національного університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / гол. ред. І.В. Козубовська. – Ужгород: Видавництво УжНУ «Говерла», 2014. – Вип. 34. – С. 48–51. – Бібліогр.: с. 50 (9 назв). | uk |
dc.identifier.uri | https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/3490 | - |
dc.description | The problem of transition to competence-based approach in educationhas been considered. The analysis of studies has been conducted revealing the content of the professional competence of a teacher, particularly a primary school teacher. The results of studies that justify different approaches to defining the essence of an integrated concept have been provided. The issues in educational theory and practice have been mentioned. The structure of professional competence of teachers of elementary school as an important part of professionalism has been grounded. Key words: competence approach, competence, professional competence, teacher. | uk |
dc.description.abstract | У статті розглядається проблема переходу до компетентнісного підходу в навчанні. Здійснено аналіз досліджень, які розкривають зміст професійної компетентності педагога, зокрема, вчителя початкової школи. Представлено результати досліджень, що обґрунтовують різні підходи до визначення сутності даного інтегрованого поняття. Висвітлено стан проблеми в педагогічній теорії і практиці. Обґрунтовано структуру професійної компетентності вчителя початкової школи як важливої складової його професіоналізму. Ключові слова: компетентнісний підхід, компетентність, професійна компетентність, вчитель початкової школи. | uk |
dc.language.iso | uk | uk |
dc.publisher | Видавництво УжНУ "Говерла" | uk |
dc.relation.ispartofseries | Педагогіка. Соціальна робота; | - |
dc.subject | компетентнісний підхід | uk |
dc.subject | компетентність | uk |
dc.subject | професійна компетентність | uk |
dc.subject | вчитель початкової школи | uk |
dc.title | До проблеми професійної компетентності вчителя початкової школи | uk |
dc.title.alternative | To the issue of professional competence of primary school teachers | uk |
dc.type | Text | uk |
dc.pubType | Стаття | uk |
Appears in Collections: | Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 34 - 2014 |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
ДО ПРОБЛЕМИ ПРОФЕСІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ ВЧИТЕЛЯ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ.pdf | 210.23 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.