Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/3490
Полная запись метаданных
Поле DC | Значение | Язык |
---|---|---|
dc.contributor.author | Ваколя, Тетяна Іванівна | - |
dc.date.accessioned | 2015-07-10T06:45:22Z | - |
dc.date.available | 2015-07-10T06:45:22Z | - |
dc.date.issued | 2014 | - |
dc.identifier.citation | Ваколя, Т. І. До проблеми професійної компетентності вчителя початкової школи [Текст] / Т. І. Ваколя // Науковий вісник Ужгородського національного університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / гол. ред. І.В. Козубовська. – Ужгород: Видавництво УжНУ «Говерла», 2014. – Вип. 34. – С. 48–51. – Бібліогр.: с. 50 (9 назв). | uk |
dc.identifier.uri | https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/3490 | - |
dc.description | The problem of transition to competence-based approach in educationhas been considered. The analysis of studies has been conducted revealing the content of the professional competence of a teacher, particularly a primary school teacher. The results of studies that justify different approaches to defining the essence of an integrated concept have been provided. The issues in educational theory and practice have been mentioned. The structure of professional competence of teachers of elementary school as an important part of professionalism has been grounded. Key words: competence approach, competence, professional competence, teacher. | uk |
dc.description.abstract | У статті розглядається проблема переходу до компетентнісного підходу в навчанні. Здійснено аналіз досліджень, які розкривають зміст професійної компетентності педагога, зокрема, вчителя початкової школи. Представлено результати досліджень, що обґрунтовують різні підходи до визначення сутності даного інтегрованого поняття. Висвітлено стан проблеми в педагогічній теорії і практиці. Обґрунтовано структуру професійної компетентності вчителя початкової школи як важливої складової його професіоналізму. Ключові слова: компетентнісний підхід, компетентність, професійна компетентність, вчитель початкової школи. | uk |
dc.language.iso | uk | uk |
dc.publisher | Видавництво УжНУ "Говерла" | uk |
dc.relation.ispartofseries | Педагогіка. Соціальна робота; | - |
dc.subject | компетентнісний підхід | uk |
dc.subject | компетентність | uk |
dc.subject | професійна компетентність | uk |
dc.subject | вчитель початкової школи | uk |
dc.title | До проблеми професійної компетентності вчителя початкової школи | uk |
dc.title.alternative | To the issue of professional competence of primary school teachers | uk |
dc.type | Text | uk |
dc.pubType | Стаття | uk |
Располагается в коллекциях: | Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 34 - 2014 |
Файлы этого ресурса:
Файл | Описание | Размер | Формат | |
---|---|---|---|---|
ДО ПРОБЛЕМИ ПРОФЕСІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ ВЧИТЕЛЯ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ.pdf | 210.23 kB | Adobe PDF | Просмотреть/Открыть |
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.