Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/3491
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorВoрoнa, Iвaннa Iвaннa-
dc.contributor.authorСaвaрин, Тeтянa Вoлoдимирiвнa-
dc.date.accessioned2015-07-10T06:52:24Z-
dc.date.available2015-07-10T06:52:24Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.citationВорона, І. І. Використання віртуальних навчальних програм на заняттях латинської мови в медичних закладах [Текст] / І. І. Ворона, Т. В. Саварин // Науковий вісник Ужгородського національного університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / гол. ред. І.В. Козубовська. – Ужгород: Видавництво УжНУ «Говерла», 2014. – Вип. 34. – С. 51–53. – Бібліогр.: с. 53 (5 назв).uk
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/3491-
dc.descriptionThe article deals with the role of innovative technologies in the training of medical students, their influence on the cognitive interests of students and educational informatization in general; peculiarities of the educational virtual training programmes usage, development and directions of their further application in educational activity are studied. Virtual training programmes play a significant role in the Latin language learning as a means of intellectual, cognitive and creative development of medical students. Key words: organization of training, innovative technologies, virtual training, virtual training programme.uk
dc.description.abstractУ статті розглянуто роль інноваційних технологій в процесі навчання студентів-медиків, їх вплив на пізнавальні інтереси студентів та на інформатизацію освіти в цілому; досліджено особливості застосування освітніх можливостей віртуальних навчальних програм, розвиток і напрями подальшого їх використання у навчальній діяльності. Показано, що віртуальні програми відіграють значну роль при вивченні латинської мови як засіб інтелектуального, пізнавального, творчого розвитку студентів-медиків. Ключові слова: організація навчання, інноваційні технології, віртуальне навчання, віртуальна навчальна програма.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherВидавництво УжНУ "Говерла"uk
dc.relation.ispartofseriesПедагогіка. Соціальна робота;-
dc.subjectорганізація навчанняuk
dc.subjectінноваційні технологіїuk
dc.subjectвіртуальне навчанняuk
dc.subjectвіртуальна навчальна програмаuk
dc.titleВикористання віртуальних навчальних програм на заняттях латинської мови в медичних закладахuk
dc.title.alternativeUsing of virtual training programmes at the latin classes in medical institutionsuk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeСтаттяuk
Розташовується у зібраннях:Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 34 - 2014



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.