Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/3491
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Вoрoнa, Iвaннa Iвaннa | - |
dc.contributor.author | Сaвaрин, Тeтянa Вoлoдимирiвнa | - |
dc.date.accessioned | 2015-07-10T06:52:24Z | - |
dc.date.available | 2015-07-10T06:52:24Z | - |
dc.date.issued | 2014 | - |
dc.identifier.citation | Ворона, І. І. Використання віртуальних навчальних програм на заняттях латинської мови в медичних закладах [Текст] / І. І. Ворона, Т. В. Саварин // Науковий вісник Ужгородського національного університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / гол. ред. І.В. Козубовська. – Ужгород: Видавництво УжНУ «Говерла», 2014. – Вип. 34. – С. 51–53. – Бібліогр.: с. 53 (5 назв). | uk |
dc.identifier.uri | https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/3491 | - |
dc.description | The article deals with the role of innovative technologies in the training of medical students, their influence on the cognitive interests of students and educational informatization in general; peculiarities of the educational virtual training programmes usage, development and directions of their further application in educational activity are studied. Virtual training programmes play a significant role in the Latin language learning as a means of intellectual, cognitive and creative development of medical students. Key words: organization of training, innovative technologies, virtual training, virtual training programme. | uk |
dc.description.abstract | У статті розглянуто роль інноваційних технологій в процесі навчання студентів-медиків, їх вплив на пізнавальні інтереси студентів та на інформатизацію освіти в цілому; досліджено особливості застосування освітніх можливостей віртуальних навчальних програм, розвиток і напрями подальшого їх використання у навчальній діяльності. Показано, що віртуальні програми відіграють значну роль при вивченні латинської мови як засіб інтелектуального, пізнавального, творчого розвитку студентів-медиків. Ключові слова: організація навчання, інноваційні технології, віртуальне навчання, віртуальна навчальна програма. | uk |
dc.language.iso | uk | uk |
dc.publisher | Видавництво УжНУ "Говерла" | uk |
dc.relation.ispartofseries | Педагогіка. Соціальна робота; | - |
dc.subject | організація навчання | uk |
dc.subject | інноваційні технології | uk |
dc.subject | віртуальне навчання | uk |
dc.subject | віртуальна навчальна програма | uk |
dc.title | Використання віртуальних навчальних програм на заняттях латинської мови в медичних закладах | uk |
dc.title.alternative | Using of virtual training programmes at the latin classes in medical institutions | uk |
dc.type | Text | uk |
dc.pubType | Стаття | uk |
Розташовується у зібраннях: | Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 34 - 2014 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
ВИКОРИСТАННЯ ВІРТУАЛЬНИХ НАВЧАЛЬНИХ ПРОГРАМ НА ЗАНЯТТЯХ ЛАТИНСЬКОЇ МОВИ В МЕДИЧНИХ ЗАКЛАДАХ.pdf | 223.93 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.