Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/3494
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГорват, Маріанна Василівна-
dc.date.accessioned2015-07-10T07:11:59Z-
dc.date.available2015-07-10T07:11:59Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.citationГорват, М. В. Педагогічні умови виховання толерантності у молодших школярів [Текст] / М. В. Горват // Науковий вісник Ужгородського національного університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / гол. ред. І.В. Козубовська. – Ужгород: Видавництво УжНУ «Говерла», 2014. – Вип. 34. – С. 57–60. – Бібліогр.: с. 60 (8 назв).uk
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/3494-
dc.descriptionIn this article the quantitative data showing composition of primary schools have been presented in order to motivate further investigation into the issue of tolerance in primary pupils. The sense of the notion “conditions of pedagogical communication” as well as various scientific approaches to pedagogical conditions needed to encourage tolerance in pupils of different age groups have been considered by the author. On the basis of the summarized results of the investigation the author highlights the most effective pedagogical conditions needed to encourage tolerance in primary pupils under the conditions of interactive pedagogical communication. Key words: conditions, pedagogical conditions, conditions of pedagogical communication, encouraging tolerance.uk
dc.description.abstractУ статті з метою мотивації дослідження проблеми виховання толерантності у молодших школярів подано кількісні показники складу початкових шкіл. Розглянуто сутність поняття «умови педагогічного спілкування». Та різні підходи науковців щодо педагогічних умов виховання толерантності школярів різних вікових категорій. На основі узагальнених результатів дослідження виокремлено найбільш ефективні педагогічні умови щодо виховання толерантності у молодших школярів в умовах інтерактивного педагогічного спілкування. Ключові слова: умови, педагогічні умови, умови педагогічного спілкування, виховання толерантності.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherВидавництво УжНУ "Говерла"uk
dc.relation.ispartofseriesПедагогіка. Соціальна робота;-
dc.subjectумовиuk
dc.subjectпедагогічні умовиuk
dc.subjectумови педагогічного спілкуванняuk
dc.subjectвиховання толерантностіuk
dc.titleПедагогічні умови виховання толерантності у молодших школярівuk
dc.title.alternativePedagogical conditions for the tolerance encouraging in primary school pupilsuk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeСтаттяuk
Розташовується у зібраннях:Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 34 - 2014



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.