Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/3506
Полная запись метаданных
Поле DC | Значение | Язык |
---|---|---|
dc.contributor.author | Довга, Тетяна Яківна | - |
dc.date.accessioned | 2015-07-10T08:39:30Z | - |
dc.date.available | 2015-07-10T08:39:30Z | - |
dc.date.issued | 2014 | - |
dc.identifier.citation | Довга, Т. Я. Зони іміджевого впливу в професійній діяльності вчителя початкової школи [Текст] / Т. Я. Довга // Науковий вісник Ужгородського національного університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / гол. ред. І.В. Козубовська. – Ужгород: Видавництво УжНУ «Говерла», 2014. – Вип. 34. – С. 77–80. – Бібліогр.: с. 80 (9 назв). | uk |
dc.identifier.uri | https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/3506 | - |
dc.description | The author of article has considered the specificity of image influence of a primary school teacher according to the nature of his/her own-personal and professional image. Indicative zones of teacher’s professional activity that allow applying image influence as a tool of juniour pupils health-saving and humanization of interpersonal relationships in the educational process have been defined. Among them are: the organization of a favorable school environment, the use of health-saving educational technologies and methods of psycho-educational therapy. Key words: professional activities, educational impact, personal and professional image; image influence, primary school teacher. | uk |
dc.description.abstract | У статті висвітлено специфіку іміджевого впливу вчителя початкової школи, обумовлену характером його особистісно-професійного іміджу. Представлено орієнтовні зони професійної діяльності вчителя, які дозволяють застосувати іміджевий вплив як інструмент здоров’язбереження молодших школярів та гуманізації міжособистісних стосунків у навчально-виховному процесі, а саме: організація сприятливого шкільного середовища, застосування здоров’язбережувальних педагогічних технологій та методів психолого-педагогічної терапії. Ключові слова: професійна діяльність, педагогічний вплив, особистісно-професійний імідж; іміджевий вплив, вчитель початкової школи. | uk |
dc.language.iso | uk | uk |
dc.publisher | Видавництво УжНУ "Говерла" | uk |
dc.relation.ispartofseries | Педагогіка. Соціальна робота; | - |
dc.subject | професійна діяльність | uk |
dc.subject | педагогічний вплив | uk |
dc.subject | особистісно-професійний імідж | uk |
dc.subject | іміджевий вплив | uk |
dc.subject | вчитель початкової школи | uk |
dc.title | Зони іміджевого впливу в професійній діяльності вчителя початкової школи | uk |
dc.title.alternative | Zones of images impact in the professional activity of a primary school teacher | uk |
dc.type | Text | uk |
dc.pubType | Стаття | uk |
Располагается в коллекциях: | 2014 / Науковий вісник Ужгородського університету. Серія: Педагогіка. Соціальна робота. Випуск 34 |
Файлы этого ресурса:
Файл | Описание | Размер | Формат | |
---|---|---|---|---|
ЗОНИ ІМІДЖЕВОГО ВПЛИВУ В ПРОФЕСІЙНІЙ ДІЯЛЬНОСТІ ВЧИТЕЛЯ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ.pdf | 249.71 kB | Adobe PDF | Просмотреть/Открыть |
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.