Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/3508
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Зінонос, Наталя Олексіївна | - |
dc.date.accessioned | 2015-07-10T08:50:42Z | - |
dc.date.available | 2015-07-10T08:50:42Z | - |
dc.date.issued | 2014 | - |
dc.identifier.citation | Зінонос, Н. О. Педагогічні принципи організації процесу адаптації іноземних студентів до вивчення природничо-математичних дисциплін [Текст] / Н. О. Зінонос // Науковий вісник Ужгородського національного університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / гол. ред. І.В. Козубовська. – Ужгород: Видавництво УжНУ «Говерла», 2014. – Вип. 34. – С. 84–86. – Бібліогр.: с. 86 (5 назв). | uk |
dc.identifier.uri | https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/3508 | - |
dc.description | Scope of the article focuses on some pedagogical principles of the organization of foreign student’s adaptations process in teaching science and mathematics. The article deals with the interpretation of the principles and their uses in the preparatory department for foreigners of the University. This paper is an analysis of the methods of synthesis repetition and content of science and mathematics at pre-university stage based on the principles discussed. These principles are to be perpetually modified and refined to comply with the requirements to practical academic purposes. Incorporation of pedagogical principles is a crucial fertilizer for the wellbeing and development of foreign students’ didactic adaptation. Key words: pedagogical principles, foreign student’s adaptation, science and mathematics, preparatory department. | uk |
dc.description.abstract | Проблематика статті зосереджена на декількох педагогічних принципах організації процесу адаптації іноземних студентів до вивчення природничо-математичних дисциплін. У статті розглянуто трактування принципів та особливості їх застосування на підготовчому відділенні університету для іноземних громадян. Проаналізовано методику організації узагальнюючого повторення курсу природничо-математичних дисциплін, формування змісту природничо-математичної освіти на довузівському етапі навчання з урахуванням розглянутих принципів, що забезпечують створення можливостей для покращення дидактичної адаптації іноземних студентів. Ключові слова: педагогічні принципи, адаптація іноземних студентів, природничо-математичні дисципліни, підготовче відділення. | uk |
dc.language.iso | uk | uk |
dc.publisher | Видавництво УжНУ "Говерла" | uk |
dc.relation.ispartofseries | Педагогіка. Соціальна робота; | - |
dc.subject | педагогічні принципи | uk |
dc.subject | адаптація іноземних студентів | uk |
dc.subject | природничо-математичні дисципліни | uk |
dc.subject | підготовче відділення | uk |
dc.title | Педагогічні принципи організації процесу адаптації іноземних студентів до вивчення природничо-математичних дисциплін | uk |
dc.title.alternative | Pedagogical principles of organization of foreign student’s adaptation process in teaching science and mathematics | uk |
dc.type | Text | uk |
dc.pubType | Стаття | uk |
Appears in Collections: | Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 34 - 2014 |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
ПЕДАГОГІЧНІ ПРИНЦИПИ ОРГАНІЗАЦІЇ ПРОЦЕСУ АДАПТАЦІЇ ІНОЗЕМНИХ СТУДЕНТІВ.pdf | 248.44 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.