Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/3512
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Костюк, Мирослава Павлівна | - |
dc.date.accessioned | 2015-07-10T11:16:51Z | - |
dc.date.available | 2015-07-10T11:16:51Z | - |
dc.date.issued | 2014 | - |
dc.identifier.citation | Костюк, М. П. Формування навичок говоріння англійською мовою під час проведення пленерів [Текст] / М. П. Костюк // Науковий вісник Ужгородського національного університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / гол. ред. І.В. Козубовська. – Ужгород: Видавництво УжНУ «Говерла», 2014. – Вип. 34. – С. 95–98. – Бібліогр.: с. 98 (9 назв). | uk |
dc.identifier.uri | https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/3512 | - |
dc.description | The article is devoted to the review and analysis of plain-air and ethnographic practice. The article deals with research questions how effectively teach the students of art schools foreign language communication. The article deals with the formation of speaking skills at plain air practice. The article focuses on the relationship of language in the process of group discussions and opens another page in vocational training speech of young artists. Key words: plain air and ethnographic practice, art schools, foreign language competence, international student groups, foreign language communication, emotional state, the approach of group discussion. | uk |
dc.description.abstract | Стаття присвячена розгляду та аналізу пленерно-етнографічної практики, дослідженню питання ефективного навчання іншомовного спілкування студентів мистецьких навчальних закладів. Досліджується взаємозв’язок мови у процесі проведення пленерної практики. Стаття акцентує увагу на принципі групових дискусій і відкриває ще одну сторінку у професійному навчанні мовленню молодих спеціалістів-митців. Ключові слова: пленерно-етнографічна практика, мистецькі навчальні заклади, іншомовна компетентність, міжнародні студентські групи, іншомовне спілкування, емоційний стан, підхід групової дискусії. | uk |
dc.language.iso | uk | uk |
dc.publisher | Видавництво УжНУ "Говерла" | uk |
dc.relation.ispartofseries | Педагогіка. Соціальна робота; | - |
dc.subject | пленерно-етнографічна практика | uk |
dc.subject | мистецькі навчальні заклади | uk |
dc.subject | іншомовна компетентність | uk |
dc.subject | міжнародні студентські групи | uk |
dc.subject | іншомовне спілкування | uk |
dc.subject | емоційний стан | uk |
dc.subject | підхід групової дискусії | uk |
dc.title | Формування навичок говоріння англійською мовою під час проведення пленерів | uk |
dc.title.alternative | Formation of english speaking skills during the plain air training | uk |
dc.type | Text | uk |
dc.pubType | Стаття | uk |
Розташовується у зібраннях: | Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 34 - 2014 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
ФОРМУВАННЯ НАВИЧОК ГОВОРІННЯ АНГЛІЙСЬКОЮ МОВОЮ.pdf | 228.31 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.