Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/35176
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorГиря, Володимир Іванович-
dc.date.accessioned2021-05-18T10:22:49Z-
dc.date.available2021-05-18T10:22:49Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationГиря В.І. Менеджмент та маркетинг виборчих кампаній: навчально-методичні рекомендації (для студентів спеціальності 281 – Публічне управління та адміністрування). Навчально-методична серія «КАФЕДРА»; [Ужгород. нац. ун-т; ф-т суп. наук; Кафедра політології і державного управління). Ужгород, 2020. 28 с.uk
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/35176-
dc.description.abstractУ даному виданні містяться навчально-методичні рекомендації з навчальної дисципліни. Наводиться мета, завдання, зміст дисципліни; плани практичних (семінарських) занять; вказані методичні рекомендації з підготовки індивідуальної роботи студента; опубліковані перелік питань для підсумкового контролю, критерії оцінювання результатів навчання та рекомендовані джерела інформації з курсу.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherНавчально-методична серія «Кафедра»uk
dc.titleМенеджмент та маркетинг виборчих кампанійuk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeМетодичні рекомендаціїuk
Appears in Collections:Наукові публікації кафедри політології і державного управління

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Менеджмент і маркетинг виборчих систем.pdf1.12 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.