Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/3522
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorОнищенко, Наталія Петрівна-
dc.date.accessioned2015-07-10T12:36:47Z-
dc.date.available2015-07-10T12:36:47Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.citationОнищенко, Н. П. Особливості застосування здоров’язбережувальної педагогіки у навчально-виховному процесі вищих навчальних закладів [Текст] / Н. П. Онищенко // Науковий вісник Ужгородського національного університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / гол. ред. І.В. Козубовська. – Ужгород: Видавництво УжНУ «Говерла», 2014. – Вип. 34. – С. 129–132. – Бібліогр.: с. 132 (8 назв).uk
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/3522-
dc.descriptionThis article discusses the pedagogical aspects of health-pedagogy in the educational process in higher education. It has been noted that the effectiveness of the educational process of high school should be determined not only by the ability of young professionals to adequately confront the youth issues that arise in the course of professional self-expression, and still be healthy. Under such conditions it is to appeal to health-pedagogy. Key words: pedagogical problems, training of future teachers, health, healthy lifestyle, health-saving pedagogy, children and youth’s health preserving, health culture, college students.uk
dc.description.abstractУ статті розглядаються педагогічні аспекти застосування здоров’язбережувальної педагогіки у навчально-виховному процесі вищих навчальних закладів. Зазначається, що ефективність навчально-виховного процесу вищої школи має визначатися не лише формуванням професійної компетентності студентів, а й здатністю молодих спеціалістів адекватно протистояти молодіжним проблемам, що виникають у процесі професійного самовираження, і залишатися при цьому здоровими. За таких умов актуальним є звернення до здоров’язбережувальної педагогіки. Ключові слова: педагогічні проблеми, підготовка майбутніх учителів, здоров’я, здоровий спосіб життя, здоров’язбережувальна педагогіка, збереження здоров'я дітей і молоді, культура здоров'я, студентська молодь.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherВидавництво УжНУ "Говерла"uk
dc.relation.ispartofseriesПедагогіка. Соціальна робота;-
dc.subjectпедагогічні проблемиuk
dc.subjectпідготовка майбутніх учителівuk
dc.subjectздоров’яuk
dc.subjectздоровий спосіб життяuk
dc.subjectздоров’язбережувальна педагогікаuk
dc.subjectзбереження здоров'я дітей і молодіuk
dc.subjectкультура здоров'яuk
dc.subjectстудентська молодьuk
dc.titleОсобливості застосування здоров’язбережувальної педагогіки у навчально-виховному процесі вищих навчальних закладівuk
dc.title.alternativeSpecificity of application of health-saving pedagogy in the educational process of higher education institutionsuk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeСтаттяuk
Розташовується у зібраннях:2014 / Науковий вісник Ужгородського університету. Серія: Педагогіка. Соціальна робота. Випуск 34



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.