Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/3523
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorОрлова, Оксана Петрівна-
dc.date.accessioned2015-07-10T12:46:27Z-
dc.date.available2015-07-10T12:46:27Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.citationОрлова, О. П. Завдання для експериментального формування культури діалогічного мовлення студентів нефілологічних спеціальностей ВНЗ [Текст] / О. П. Орлова // Науковий вісник Ужгородського національного університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / гол. ред. І.В. Козубовська. – Ужгород: Видавництво УжНУ «Говерла», 2014. – Вип. 34. – С. 133–135. – Бібліогр.: с. 135 (3 назви).uk
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/3523-
dc.descriptionTeaching culture dialogue speech is an urgent problem nowadays that is unexplored in lingvodidactics and related sciences. Tasks of dialogically directed lingvistic-, conditional and proper communication exercises for single and paired auxiliary supports, which are natural and artificial situations, words, phrases, dialogic replica unity; illustrations of their series that demand business relationships of individuals in society and provide experimental creating a culture of dialogue speech of students of non-philological specialties. They provide an opportunity to improve language skills, build skills to construct and reconstruct dialogic forms of expression using speech etiquette and culture communication. Key words: culture, dialogue speech tasks, exercises, situational, communication.uk
dc.description.abstractНавчання культури діалогічного мовлення є актуальною проблемою сьогодення, яка недосліджена в лінгводидактиці і суміжних науках. Завдання діалогічно спрямованих мовно-, умовно- і власне комунікативних вправ за одиничними і парними допоміжними опорами, якими є природні і штучні ситуації, слова, словосполучення, діалогічні репліки, єдності; ілюстрації, їхні серії, які затребувані діловими взаєминами індивідуумів у соціумі і забезпечують експериментальне формування культури діалогічного мовлення студентів нефілологічних спеціальностей ВНЗ. Вони дають можливість удосконалювати мовні знання, формувати уміння конструювати і реконструювати діалогічні висловлювання з використанням форм мовленнєвого етикету і культури спілкування. Ключові слова: культура, діалогічне мовлення, завдання, вправи, ситуативність, комунікація.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherВидавництво УжНУ "Говерла"uk
dc.relation.ispartofseriesПедагогіка. Соціальна робота;-
dc.subjectкультураuk
dc.subjectдіалогічне мовленняuk
dc.subjectзавданняuk
dc.subjectвправиuk
dc.subjectситуативністьuk
dc.subjectкомунікаціяuk
dc.titleЗавдання для експериментального формування культури діалогічного мовлення студентів нефілологічних спеціальностей ВНЗuk
dc.title.alternativeTasks for the experimental formation of culture of students' dialogic speech of nonphilological specialities of higher educational institutionsuk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeСтаттяuk
Appears in Collections:Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 34 - 2014



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.