Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/3523
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Орлова, Оксана Петрівна | - |
dc.date.accessioned | 2015-07-10T12:46:27Z | - |
dc.date.available | 2015-07-10T12:46:27Z | - |
dc.date.issued | 2014 | - |
dc.identifier.citation | Орлова, О. П. Завдання для експериментального формування культури діалогічного мовлення студентів нефілологічних спеціальностей ВНЗ [Текст] / О. П. Орлова // Науковий вісник Ужгородського національного університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / гол. ред. І.В. Козубовська. – Ужгород: Видавництво УжНУ «Говерла», 2014. – Вип. 34. – С. 133–135. – Бібліогр.: с. 135 (3 назви). | uk |
dc.identifier.uri | https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/3523 | - |
dc.description | Teaching culture dialogue speech is an urgent problem nowadays that is unexplored in lingvodidactics and related sciences. Tasks of dialogically directed lingvistic-, conditional and proper communication exercises for single and paired auxiliary supports, which are natural and artificial situations, words, phrases, dialogic replica unity; illustrations of their series that demand business relationships of individuals in society and provide experimental creating a culture of dialogue speech of students of non-philological specialties. They provide an opportunity to improve language skills, build skills to construct and reconstruct dialogic forms of expression using speech etiquette and culture communication. Key words: culture, dialogue speech tasks, exercises, situational, communication. | uk |
dc.description.abstract | Навчання культури діалогічного мовлення є актуальною проблемою сьогодення, яка недосліджена в лінгводидактиці і суміжних науках. Завдання діалогічно спрямованих мовно-, умовно- і власне комунікативних вправ за одиничними і парними допоміжними опорами, якими є природні і штучні ситуації, слова, словосполучення, діалогічні репліки, єдності; ілюстрації, їхні серії, які затребувані діловими взаєминами індивідуумів у соціумі і забезпечують експериментальне формування культури діалогічного мовлення студентів нефілологічних спеціальностей ВНЗ. Вони дають можливість удосконалювати мовні знання, формувати уміння конструювати і реконструювати діалогічні висловлювання з використанням форм мовленнєвого етикету і культури спілкування. Ключові слова: культура, діалогічне мовлення, завдання, вправи, ситуативність, комунікація. | uk |
dc.language.iso | uk | uk |
dc.publisher | Видавництво УжНУ "Говерла" | uk |
dc.relation.ispartofseries | Педагогіка. Соціальна робота; | - |
dc.subject | культура | uk |
dc.subject | діалогічне мовлення | uk |
dc.subject | завдання | uk |
dc.subject | вправи | uk |
dc.subject | ситуативність | uk |
dc.subject | комунікація | uk |
dc.title | Завдання для експериментального формування культури діалогічного мовлення студентів нефілологічних спеціальностей ВНЗ | uk |
dc.title.alternative | Tasks for the experimental formation of culture of students' dialogic speech of nonphilological specialities of higher educational institutions | uk |
dc.type | Text | uk |
dc.pubType | Стаття | uk |
Appears in Collections: | Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 34 - 2014 |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
ЗАВДАННЯ ДЛЯ ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНОГО ФОРМУВАННЯ КУЛЬТУРИ ДІАЛОГІЧНОГО МОВЛЕННЯ СТУДЕНТІВ НЕФІЛОЛОГІЧНИХ СПЕЦІАЛЬНОСТЕЙ ВНЗ.pdf | 222.63 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.