Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/3525
Полная запись метаданных
Поле DC | Значение | Язык |
---|---|---|
dc.contributor.author | Перкатий, Роман Миколайович | - |
dc.date.accessioned | 2015-07-13T07:07:44Z | - |
dc.date.available | 2015-07-13T07:07:44Z | - |
dc.date.issued | 2014 | - |
dc.identifier.citation | Перкатий, Р. М. Система моніторингу рівня сформованості самоосвітньої компетентності майбутніх офіцерів органів внутрішніх справ [Текст] / Р. М. Перкатий // Науковий вісник Ужгородського національного університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / гол. ред. І.В. Козубовська. – Ужгород: Видавництво УжНУ «Говерла», 2014. – Вип. 34. – С. 138–142. – Бібліогр.: с. 141 (6 назв). | uk |
dc.identifier.uri | https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/3525 | - |
dc.description | The proposed article deals with the problem of monitoring of educational processes, including teaching. This article presents an analysis of the monitoring system in didactics and analysis of scientific papers of famous home and foreign scholars. The analysis of the concepts of "test", "index" has been conducted. According to the structure of self-educational competence of the home affairs officers the criteria for the formation of self-educational competence have been defined. The content criteria indicators have been specified. The author has determined and justified the levels of formation of self-educational competence of the officers for home affairs. Key words: diagnosis, monitoring, future officers for home affairs, the criterion index level. | uk |
dc.description.abstract | Запропонована стаття присвячена проблемі моніторингу педагогічних процесів, зокрема дидактичних. У цій статті подано аналіз системи моніторингу у дидактиці, а також аналіз наукових праць відомих вітчизняних та зарубіжних науковців. Здійснено аналіз понять "критерій", "показник". Відповідно до структури самоосвітньої компетентності майбутніх офіцерів органів внутрішніх справ виділено критерії сформованості їх самоосвітньої компетентності. Уточнено зміст критеріїв показниками. Виокремлено і обґрунтовано рівні сформованості самоосвітньої компетентності майбутніх офіцерів органів внутрішніх справ. Ключові слова: діагностування, моніторинг, майбутні офіцери органів внутрішніх справ, критерій, показник, рівень. | uk |
dc.language.iso | uk | uk |
dc.publisher | Видавництво УжНУ "Говерла" | uk |
dc.relation.ispartofseries | Педагогіка. Соціальна робота; | - |
dc.subject | діагностування | uk |
dc.subject | моніторинг | uk |
dc.subject | майбутні офіцери органів внутрішніх справ | uk |
dc.subject | критерій | uk |
dc.subject | показник | uk |
dc.subject | рівень | uk |
dc.title | Система моніторингу рівня сформованості самоосвітньої компетентності майбутніх офіцерів органів внутрішніх справ | uk |
dc.title.alternative | The system of level monitoring of the formed self-educational competence of future officers for home affairs | uk |
dc.type | Text | uk |
dc.pubType | Стаття | uk |
Располагается в коллекциях: | 2014 / Науковий вісник Ужгородського університету. Серія: Педагогіка. Соціальна робота. Випуск 34 |
Файлы этого ресурса:
Файл | Описание | Размер | Формат | |
---|---|---|---|---|
СИСТЕМА МОНІТОРИНГУ РІВНЯ СФОРМОВАНОСТІ САМООСВІТНЬОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ ОФІЦЕРІВ ОРГАНІВ ВНУТРІШНІХ СПРАВ.pdf | 243.05 kB | Adobe PDF | Просмотреть/Открыть |
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.