Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/3532
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorПоцко, Оксана Вікторівна-
dc.date.accessioned2015-07-13T09:37:43Z-
dc.date.available2015-07-13T09:37:43Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.citationПоцко, О. В. Нормативно-правові аспекти інклюзивної освіти [Текст] / О. В. Поцко // Науковий вісник Ужгородського національного університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / гол. ред. І.В. Козубовська. – Ужгород: Видавництво УжНУ «Говерла», 2014. – Вип. 34. – С. 160–163. – Бібліогр.: с. 162–163 (9 назв).uk
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/3532-
dc.descriptionThe urgency of the problem legulative provision of inclusive education is determined by the need to develop new approaches to the provision of education for persons with special needs. The analysis of the main legal instruments and provisions aimed at the introduction of inclusive education has been conducted: the Convention on “Human Rights» (1948), the Convention «On the Rights of the Child» (1989), Concept of development of inclusive education in Ukraine (2010), Presidential Decree «On Measures to address the urgent problems of persons with disabilities» (2011). The main features of the innovative educational concept in teaching children with disabilities have been demonstrated, which was presented at the World Conference on Education for persons with special needs. Key words: inclusive education, regulations, people with special needs.uk
dc.description.abstractАктуальність проблеми нормативно-правового забезпечення інклюзивної освіти визначається необхідністю формування нових підходів до надання освіти для осіб з особливими потребами.Здійснено аналіз основних правових документів та положень, спрямованих на впровадження інклюзивної освіти: Конвенції «Про права людини» (1948), Конвенції «Про права дитини» (1989), Концепції розвитку інклюзивного навчання в Україні (2010), Указу Президента України «Про заходи щодо розв’язання актуальних проблем осіб з обмеженим фізичними можливостями» (2011). Схарактеризовано основні положення інноваційної освітньої концепції щодо навчання дітей з обмеженими можливостями здоров'я, що була представлена на Всесвітній Конференції з освіти осіб з особливими потребам. Ключові слова: інклюзивна освіта, нормативно-правові акти, особи з особливими потребами.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherВидавництво УжНУ "Говерла"uk
dc.relation.ispartofseriesПедагогіка. Соціальна робота;-
dc.subjectінклюзивна освітаuk
dc.subjectнормативно-правові актиuk
dc.subjectособи з особливими потребамиuk
dc.titleНормативно-правові аспекти інклюзивної освітиuk
dc.title.alternativeNormative-legal aspects of inclusive educationuk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeСтаттяuk
Appears in Collections:Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 34 - 2014

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
НОРМАТИВНО-ПРАВОВІ АСПЕКТИ ІНКЛЮЗИВНОЇ ОСВІТИ.pdf239.62 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.