Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/353
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСинюк, Наталія Вікторівна-
dc.date.accessioned2014-12-16T08:34:15Z-
dc.date.available2014-12-16T08:34:15Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.citationСинюк, Н. В. Модель формування компонентів готовності майбутніх соціальних педагогів до профілактики адиктивної поведінки учнів та результати її впровадження [Текст] / Н. В. Синюк // Науковий вісник Ужгородського національного університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / гол. ред. І.В. Козубовська. – Ужгород: Говерла, 2014. – Вип. 31. – С. 157–160. – Рез. рос., англ. – Бібліогр.: с. 160 (7 назв).uk
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/353-
dc.descriptionThe article deals with the need of the formation of future social workers readiness to the prevention of pupil addictive behavior. Teaching modeling is considered as an important factor of the formation of the readiness components. The author describes four blocks (target, content, technology, efficient) of the structural- functional model and analyzes their main components. It’s described the positive results having obtained from implementing of the model in the educational process. Key words: social workers, prevention of addictive behavior, component readiness, pedagogical model, results.uk
dc.description.abstractУ статті розкрито необхідність формування готовності майбутніх соціальних педагогів до профілактики адиктивної поведінки в учнівському середовищі. Обґрунтовано доцільність використання педагогічного моделювання у якості вагомого чинника формування компонентів готовності. Автором оха-рактеризовано чотири блоки (цільовий, змістовий, техноло-гічний, результативний) структурно-функціональної моделі та проаналізовано їхні основні складові. Висвітлено позитивні результати, які отримані від впровадження моделі у навчально-виховний процес. Ключові слова: соціальні педагоги, профілактика адиктив-ної поведінки, компоненти готовності, педагогічна модель, результати.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherВидавництво УжНУ "Говерла"uk
dc.relation.ispartofseriesПедагогіка. Соціальна робота;-
dc.subjectсоціальні педагогиuk
dc.subjectпрофілактика адиктивної поведінкиuk
dc.subjectкомпоненти готовностіuk
dc.subjectпедагогічна модельuk
dc.subjectрезультатиuk
dc.titleМодель формування компонентів готовності майбутніх соціальних педагогів до профілактики адиктивної поведінки учнів та результати її впровадженняuk
dc.title.alternativeModel of components formation of future social workers readiness to the prevention of the pupil addictive behavior and the results of its implementationuk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeСтаттяuk
Розташовується у зібраннях:2014 / Науковий вісник Ужгородського університету. Серія: Педагогіка. Соціальна робота. Випуск 31



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.